02.11.2021

Czy szkoła może być czuła na potrzeby człowieka? Tak pod warunkiem, że zadba o dobrostan

DOBROSTAN – jak o niego zadbać w środowisku szkolnym? Jak można zbudować system wsparcia środowiska szkolnego, choć czasem nam się wydaje że nauczyciele, uczniowie i rodzice to trzy przeciwstawne strony w szkole?

W środowisku szkolnym jest silna potrzeba wykazania się wrażliwością i dostrzeganiem potrzeb zarówno uczniów jak i nauczycieli oraz rodziców. Choć wydaje się to trudne zadanie, to Ewa Radanowicz, dyrektorka Szkoły Podstawowej w Radowie Małym znalazła efektywne rozwiązanie. Podczas konferencji prowadząca przedstawi rolę dyrektora i nauczyciela w budowaniu przyjaznej atmosfery. Zaprezentuje szczegóły wdrażania programu „Tu dba się o DOBROSTAN” oraz Piramidę Potrzeb Edukacyjnych. Zostaną pokazane również elementy autodiagnozy, która określa potrzeby każdej placówki edukacyjnej.

Ewa Radanowicz – zarządza szkołą wg autorskiego programu, należy do społeczności The Global Change Leader Ashoka. Prowadzona przez nią placówka od 2016 roku jest członkiem międzynarodowej sieci Ashoka Changemaker Schools.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo pod linkiem: https://mcdn.edu.pl/tarnow/czy-szkola-moze-byc-czula-na-potrzeby-czlowieka-tak-pod-warunkiem-ze-zadba-o-dobrostan/

wróć do listy aktualności
arrow
Facebook
YouTube