Zagrajmy w gry(walizację)! – 15 kwietnia zapraszamy nauczycieli do udziału w bezpłatnej konferencji przygotowanej we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie.
Grywalizacja zyskuje ostatnio coraz większy rozgłos i uznanie nie tylko w biznesie, ale także w edukacji. Polega ona na wykorzystaniu mechanizmów z gier komputerowych lub fabularnych w celu zwiększenia zaangażowania uczestników. Może ona pomagać w motywowaniu uczniów do różnej aktywności, jak również w realizowaniu konkretnych celów dydaktycznych w ciekawy i angażujący sposób oraz – co bardzo pożądane w dzisiejszej dobie – zindywidualizowaniu procesu nauczania.
W ramach podpisanego z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie porozumienia o współpracy 15 kwietnia w godz. 16:00 – 17:30 zapraszamy nauczycieli różnych przedmiotów do udziału w konferencji online „Narzędzia i techniki grywalizacyjne, które sprawią, że lekcje będą dla uczniów ciekawe i angażujące”.
W trakcie spotkania omówiona zostanie formuła projektów gamifikacyjnych, bazujących na wykorzystaniu mechaniki i metafor pochodzących z gier w świecie rzeczywistym z użyciem nowoczesnych rozwiązań IT. Nasi eksperci omówią teoretyczne i praktyczne aspekty grywalizacji, wskażą narzędzia oraz techniki angażujące i motywujące uczniów do nauki. Przedstawione zostaną również założenia pilotażowego programu doskonalenia nauczycieli „GRYWALIZACJA W EDUKACJI – ZASTOSOWANIE, METODY, NARZĘDZIA”.
Planowane szkolenia dla nauczycieli wszystkich typów szkół zostaną zrealizowane zgodnie z treściami nauczania w ramach obowiązującej podstawy programowej. Partnerami merytorycznymi szkoleń będą eksperci ds. grywalizacji oraz wiodące firmy projektujące i wdrażające gry oraz grywalizację w edukacji i w biznesie.
O zaiste błogosławiona noc, jedyna, która była godna poznać czas i godzinę zmartwychwstania Chrystusa. (Exsultet)
„Marzę, aby w każdej szkole w Polsce panowała atmosfera wsparcia dzieci z niepełnosprawnościami dla budowania więzi i wspierających relacji, aby integracja wszystkich ludzi, bez względu na ich sprawność lub stan zdrowia, stała się naturalną częścią pracy wychowawczej każdej szkoły” – usłyszeliśmy 22 marca br. podczas konferencji pt. „Edukacja bez barier – dobre praktyki w szkole”.