Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Tarnowie
zaprasza do udziału w warsztatach (oferta specjalna) w ramach
XIX PIKNIKU GEOGRAFICZNEGO
Termin realizacji: 24.05.2019, godz. 9.30 – 16.00
Miejsce realizacji: MCDN ODN w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30
Adresaci: nauczyciele szkół podstawowych wraz z oddziałami gimnazjalnymi
i ponadgimnazjalnych
Program:
– dr Wojciecha Wróblewskiego – „ Geologia regionalna Polski”
– dr Michała Apollo – „Aconcagua (6962 m n.p.m.) – Light & Fast: ujęcie geograficzne”
– Tomasza Zubilewicza – „Moje podróże i odkrycia: Śląsk”
Forma organizowana we współpracy z Zespołem Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Jana Szczepanika w Tarnowie
Koszt: forma bezpłatna
Koordynator ze strony ZSOiT : Piotr Kukułka
Kierownik formy: Anita Stinia
Liczba godzin dydaktycznych: 9 godzin dydaktycznych
Zgłoszenia przyjmuje Biuro Obsługi Klienta w MCDN ODN w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30, pok. nr. 0-28. Wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA UCZESTNIKA (do pobrania na stronie MCDN ODN w Tarnowie: www.tarnow.mcdn.edu.pl) prosimy do dnia 22 maja 2019 r. złożyć osobiście, przesłać drogą elektroniczną (e-mail: bok.tarnow@mcdn.edu.pl) lub pocztą (faxem) na adres:
MCDN Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Tarnowie 33-100 Tarnów, ul. Nowy Świat 30
tel. 14 688 88 10 wew. 118; tel. kom. 513 042 389; fax: 14 688 88 11
ZAPRASZAMY
Już po raz czwarty Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Ośrodek w Nowym Sączu zaprasza dyrektorów szkół i zainteresowanych nauczycieli (kandydatów na dyrektorów oraz osoby wspierające dyrektorów w procesie zarządzania szkołą/placówką) do udziału w kolejnym z cyklu spotkaniu pt. „Porozmawiajmy o wartościach”.
Subtelna myśl antyku leżąca u podstaw koncepcji człowieka i jego roli w świecie istotnie wpływa na kształt współczesności. Starożytna retoryka, literatura, filozofia, sztuka, w tym sztuka użytkowa, sport, historia i matematyka to przykłady dziedzictwa kulturowego, bez którego cywilizacyjnie bylibyśmy obecnie w zupełnie innym miejscu. Dlatego warto nieustannie pogłębiać wiedzę uczniów na temat naszych korzeni i […]