Matematyka towarzyszy nam w wielu dziedzinach życia. Była i jest inspiracją dla wielu twórców. Pomóżmy uczniom odkrywać jej piękno, a nie tylko traktujmy zagadnienia matematyczne jako problemy „do egzaminu”.
Po ponad rocznej przerwie serdecznie zapraszamy nauczycieli szkół podstawowych różnych specjalności: edukacji wczesnoszkolnej, matematyków, wychowawców świetlicy na warsztaty w trybie stacjonarnym, które odbędą się 8 czerwca w godz. 15:00-18:15 w MCDN Ośrodku w Oświęcimiu przy ul. Bema 4.
Nie wszystkie warsztaty w wersji online mają taką siłę oddziaływania, jak zajęcia prowadzone w kontakcie bezpośrednim. Na ostanie dni nauki w roku szkolnym 2020/2021 proponujemy „Mozaiki matematyczne”, które w interesujący sposób pozwolą uczniom rozwinąć wyobraźnię, powtórzyć lub poznać zagadnienia z geometrii płaszczyzny.
Podczas warsztatów Dorota Długosz – nasz nauczyciel konsultant przybliży Państwu zagadnienia związane z wypełnianiem płaszczyzny różnymi wielokątami, wykorzystując symetrie, przesunięcia lub obrót. Zaprezentowane zostaną również mozaiki w zabytkach architektury i we współczesnych przestrzeniach, jak również w sztuce. Poznają Państwo ciekawe i proste sposoby na tworzenie parkietaży porównywalnych z dziełami Eschera.
Zapraszamy do zapisów w Systemie Rezerwacji Szkoleń! Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Już po raz czwarty Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Ośrodek w Nowym Sączu zaprasza dyrektorów szkół i zainteresowanych nauczycieli (kandydatów na dyrektorów oraz osoby wspierające dyrektorów w procesie zarządzania szkołą/placówką) do udziału w kolejnym z cyklu spotkaniu pt. „Porozmawiajmy o wartościach”.
Subtelna myśl antyku leżąca u podstaw koncepcji człowieka i jego roli w świecie istotnie wpływa na kształt współczesności. Starożytna retoryka, literatura, filozofia, sztuka, w tym sztuka użytkowa, sport, historia i matematyka to przykłady dziedzictwa kulturowego, bez którego cywilizacyjnie bylibyśmy obecnie w zupełnie innym miejscu. Dlatego warto nieustannie pogłębiać wiedzę uczniów na temat naszych korzeni i […]