Zagrajmy w gry(walizację)! – 15 kwietnia zapraszamy nauczycieli do udziału w bezpłatnej konferencji przygotowanej we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie.
Grywalizacja zyskuje ostatnio coraz większy rozgłos i uznanie nie tylko w biznesie, ale także w edukacji. Polega ona na wykorzystaniu mechanizmów z gier komputerowych lub fabularnych w celu zwiększenia zaangażowania uczestników. Może ona pomagać w motywowaniu uczniów do różnej aktywności, jak również w realizowaniu konkretnych celów dydaktycznych w ciekawy i angażujący sposób oraz – co bardzo pożądane w dzisiejszej dobie – zindywidualizowaniu procesu nauczania.
W ramach podpisanego z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie porozumienia o współpracy 15 kwietnia w godz. 16:00 – 17:30 zapraszamy nauczycieli różnych przedmiotów do udziału w konferencji online „Narzędzia i techniki grywalizacyjne, które sprawią, że lekcje będą dla uczniów ciekawe i angażujące”.
W trakcie spotkania omówiona zostanie formuła projektów gamifikacyjnych, bazujących na wykorzystaniu mechaniki i metafor pochodzących z gier w świecie rzeczywistym z użyciem nowoczesnych rozwiązań IT. Nasi eksperci omówią teoretyczne i praktyczne aspekty grywalizacji, wskażą narzędzia oraz techniki angażujące i motywujące uczniów do nauki. Przedstawione zostaną również założenia pilotażowego programu doskonalenia nauczycieli „GRYWALIZACJA W EDUKACJI – ZASTOSOWANIE, METODY, NARZĘDZIA”.
Planowane szkolenia dla nauczycieli wszystkich typów szkół zostaną zrealizowane zgodnie z treściami nauczania w ramach obowiązującej podstawy programowej. Partnerami merytorycznymi szkoleń będą eksperci ds. grywalizacji oraz wiodące firmy projektujące i wdrażające gry oraz grywalizację w edukacji i w biznesie.
Już po raz czwarty Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Ośrodek w Nowym Sączu zaprasza dyrektorów szkół i zainteresowanych nauczycieli (kandydatów na dyrektorów oraz osoby wspierające dyrektorów w procesie zarządzania szkołą/placówką) do udziału w kolejnym z cyklu spotkaniu pt. „Porozmawiajmy o wartościach”.
Subtelna myśl antyku leżąca u podstaw koncepcji człowieka i jego roli w świecie istotnie wpływa na kształt współczesności. Starożytna retoryka, literatura, filozofia, sztuka, w tym sztuka użytkowa, sport, historia i matematyka to przykłady dziedzictwa kulturowego, bez którego cywilizacyjnie bylibyśmy obecnie w zupełnie innym miejscu. Dlatego warto nieustannie pogłębiać wiedzę uczniów na temat naszych korzeni i […]