
Cel szkolenia: Nabycie umiejętności rozpoznawania zaburzeń integracji sensorycznej oraz oceny wpływu zaburzeń SI na relacje rówieśnicze i koncentrację uwagi podczas zajęć dydaktycznych, interpretacja opinii oraz poznanie zasad pracy z dzieckiem z zaburzeniami SI.
Adresaci: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, specjaliści oraz wszyscy zainteresowani
Treści programowe:
Prowadzący: Maria Dudek – Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Humanistycznej w Pułtusku oraz Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Lublinie . Z zawodu nauczyciel , pedagog specjalny, socjoterapeuta, z zamiłowania i powołania terapeuta SI i diagnosta spektrum autyzmu . Ukończyła studia z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i terapii integracji sensorycznej oraz liczne szkolenia, m.in. terapię ręki, FASD, TUS. Uwielbia pracę z dziećmi i rodzicami. Jest pracownikiem Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zabierzowie oraz pracownikiem Specjalistycznej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Krakowie. Prywatnie – szczęśliwa mężatka i mama.
Kierownik formy: Marta Szałach
![]()