Szkolenie ma na celu przybliżenie specyfiki funkcjonowania neuroatypowych uczniów – z diagnozą ASD, ADHD, ale także specyficznych trudności w uczeniu się i innych. Ukazanie powiązań przyczynowo-skutkowych między różnymi objawami uczniów z zaburzeniami neurorozwojowymi. Dzięki przykładom i przeżyciom z narracji dorosłych osób neuroatypowych pogłębi się zrozumienie tego typu umysłu. W efekcie zastosowanie zaleceń do pracy stanie się bardziej intuicyjne.
Adresaci: nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej, wychowawcy świetlic, nauczyciele współorganizujący proces dydaktyczny, zainteresowani nauczyciele.
Treści programowe:
Prowadzący: Marta Belka–Szmit mgr psychologii i certyfikowana psychoterapeutka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, z doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi osobami w całym spektrum neuroróżnorodności.
Kierownik formy: Katarzyna Cieciura.