Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli oraz Powiatowe Centrum Edukacji w Brzesku zapraszają na bezpłatną konferencję online pt. „Matematycznie połączeni. O odkrywaniu pozornie ukrytych zależności”. Wpisuje się ona w kierunki realizacji polityki oświatowej państwa oraz zalecenia Najwyższej Izby Kontroli dotyczące kompetencji matematycznych uczniów.
Motto przewodnie konferencji stanowią słowa Hugona Steinhausa „Matematyka jest uniwersalna: nie ma rzeczy, która by była jej obca”. Do udziału w konferencji zapraszamy nauczycieli matematyki szkół podstawowych oraz wszystkich, którym ta dziedzina jest bliska sercu.
Nasi wykładowcy to nauczyciele konsultanci i doradcy metodyczni MCDN i PCE w Brzesku. Zaprezentują przykłady korelacji matematyki z innymi przedmiotami nauczania, które umożliwiają transfer wiedzy i rozwijanie myślenia naukowego. Podzielą się wiedzą i doświadczeniem w popularyzacji matematyki poprzez ukazanie jej piękna oraz praktycznych zastosowań w rozwiązywaniu problemów otaczającego nas świata. W trakcie konferencji odbędzie się panel dyskusyjny na temat rozwijania kompetencji kluczowych ze szczególnym uwzględnieniem matematycznych.
Konferencja przeprowadzona zostanie zdalnie z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams w dniu 3 czerwca (środa) w godz. 14:30 – 18:30. W związku z dużym zainteresowaniem uruchomiliśmy dodatkowy nabór do udziału w konferencji w dniu 9 czerwca (wtorek).
O udziale w konferencji decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia na konferencję są realizowane za pomocą elektronicznego Systemu Rezerwacji Szkoleń. Zapraszamy do rejestracji.
O przyrodzie, z naturą w tle będziemy aktywnie rozmawiać podczas III Małopolskiego Forum Przedmiotów Przyrodniczych. We współpracy z naszymi Partnerami przygotowaliśmy dla Państwa bogatą, różnorodną i bezpłatną ofertę. Cykl spotkań rozpoczynamy 24 kwietnia br. konferencją pod hasłem „Złap oddech! Zielono mi!”
„Rozwój daje moc” – dlatego dbajmy o jakość kształcenia od najmłodszych lat i już na etapie wychowania przedszkolnego sięgajmy po niekonwencjonalne rozwiązania pedagogiczne stymulujące indywidualny rozwój dziecka, ich kreatywność i ciekawość oraz zachęcajmy do aktywnego uczestnictwa w procesie nauki.