W listopadzie br. zapraszamy na dwa seminaria prowadzone przez Kingę Głozak-Zeman – nauczyciela, logopedę, neurologopedagoga, surdologopedagoga, surdopedagoga, tyflopedagoga.
Prowadząca seminaria posiada wieloletnie doświadczenie w pracy jako terapeuta z pacjentami w różnym wieku. Pracuje z dziećmi w Centrum Intensywnej Rehabilitacji w Wesołej Krainie w Sułkowicach i w Niepublicznym Tęczowym Przedszkolu w Oświęcimiu.
Kinga Głozak-Zeman na pierwszym spotkaniu już 23 listopada br. pt. „Jak funkcjonuje uczeń z zaburzeniami mowy w szkole? Nawet Ty możesz mu pomóc”, przybliży wadę wymowy jaką jest dyslalia, omówi funkcjonowanie ucznia z wadą wymowy w szkole. Wskaże sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia z wadą wymowy, ale także da wskazówki jak wspomóc proces terapeutyczny ucznia.
Drugie seminarium dnia 28 listopada br. pt. „Jak prawidłowo stymulować mowę dziecka w okresie jej rozwoju?”, skierowane jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat rozwoju mowy dzieci i wdrożyć ją w codzienne praktyczne zajęcia. Podczas szkolenia nauczyciele m.in. poznają kamienie milowe w rozwoju mowy, dowiedzą się jak wcześnie usprawniać rozwój mowy dzieci.
Seminaria odbędą się za pośrednictwem MS Teams. Uczestnicy, po zalogowaniu się w Systemie Rezerwacji Szkoleń, otrzymają link aktywacyjny umożliwiający dostęp do MS Teams.
Zapraszamy do zapisów:
23.11.2022 godz. 15.00 do 17.15 – Jak funkcjonuje uczeń z zaburzeniami mowy w szkole? Nawet Ty możesz mu pomóc.
28.11.2022 godz. 15.00 do 17.15 – Jak prawidłowo stymulować mowę dziecka w okresie jej rozwoju?
O przyrodzie, z naturą w tle będziemy aktywnie rozmawiać podczas III Małopolskiego Forum Przedmiotów Przyrodniczych. We współpracy z naszymi Partnerami przygotowaliśmy dla Państwa bogatą, różnorodną i bezpłatną ofertę. Cykl spotkań rozpoczynamy 24 kwietnia br. konferencją pod hasłem „Złap oddech! Zielono mi!”
„Rozwój daje moc” – dlatego dbajmy o jakość kształcenia od najmłodszych lat i już na etapie wychowania przedszkolnego sięgajmy po niekonwencjonalne rozwiązania pedagogiczne stymulujące indywidualny rozwój dziecka, ich kreatywność i ciekawość oraz zachęcajmy do aktywnego uczestnictwa w procesie nauki.