Nauczycieli praktycznej nauki zawodu, którzy nie posiadają przygotowania pedagogicznego, zapraszamy do wzięcia udziału w kursie nadającym uprawnienia do zajmowania stanowiska nauczyciela praktycznej nauki zawodu.
Celem kursu jest przygotowanie nauczyciela praktycznej nauki zawodu do planowania i organizowania pracy dydaktycznej i wychowawczej. Zakres tematyczny jest zgodny z ramowym programem kursu pedagogicznego dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu zatwierdzonym przez Departament Kształcenia Nauczycieli MEN. Kurs obejmuje zagadnienia z zakresu podstaw wiedzy o nauczaniu i wychowaniu oraz metodyki nauczania praktycznej nauki zawodu.
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli oraz uzyskają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela praktycznej nauki zawodu w branżowych szkołach I stopnia, branżowych szkołach II stopnia, technikach i szkołach policealnych, w tym w szkołach w zakładach poprawczych i schroniskach dla nieletnich zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.
Adresatami kursu są nauczyciele praktycznej nauki zawodu, którzy nie posiadają przygotowania pedagogicznego oraz spełniają jeden z poniższych warunków:
Zapraszamy do zapisów w Systemie Rezerwacji Szkoleń.
Za nami wyjątkowa konferencja poświęcona edukacji STEAM w pracy z najmłodszymi uczniami. Spotkanie zgromadziło nauczycieli przedszkoli, klas 1–3 oraz specjalistów, dla których ważny jest rozwój poznawczy dzieci, budowanie relacji i tworzenie środowiska sprzyjającego współpracy — również w grupach wielokulturowych.
Towarzystwo Przyjaciół Chorych „Hospicjum im. św. Łazarza” zaprasza szkoły, przedszkola oraz wszystkie środowiska edukacyjne do udziału w szóstej edycji świątecznego wyzwania #KolędaDlaHospicjum2025. To inicjatywa, która łączy radość wspólnego kolędowania z realnym wsparciem dla pacjentów jednego z najstarszych hospicjów w Polsce.