Seminarium dla dyrektorów i nauczycieli pn. „Edukacja relacyjna drogą do rozwijania kompetencji uniwersalnych” jest realizowane w ramach projektu Uniwersytet Odpowiedzialny – Rozwój-Kompetencje-Relacje. Spotkanie odbędzie się jest 9 listopada br.
Realizatorem projektu jest Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej przy współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie oraz Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zbliżające się spotkanie, które poprowadzi prof. IFiS dr hab. Michał Federowicz – socjolog, kierownik Zespołu Socjologii Polityki, Gospodarki i Edukacji w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN, ma na celu w szczególności zainicjować i zgłębić zagadnienia związane z modelem edukacji relacyjnej opartej na wzajemnej interakcji uczestników tego procesu w znaczeniu teoretycznych jak i praktycznym.
Seminarium jest bezpłatne i odbędzie się 9 listopada br. w godzinach od 10.30 do 15.30, i będzie miało formę spotkania stacjonarnego. Organizator powiadomi zarejestrowanych uczestników seminarium o miejscu jego realizacji.
Zgłoszenia do udziału w seminarium trwają do 31 października 2022 r. i przyjmowane są w formie elektronicznej – należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://tiny.pl/wh35x.
Wszystkie informacje o seminarium znajdują się również na stronie: https://uniwersytetodpowiedzialny.pl/seminarium-edukacja-relacyjna-zaproszenie/
Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Marta Malec-Lech – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego.
Projekt zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.
Dzięki wiedzy, pracy, wyczuciu estetyki i kreatywności poprzednich pokoleń, folklor oraz tradycja przetrwały do dziś. Ich żywa forma wciąż w wielu aspektach znacząco wpływa na obraz i charakter polskiej kultury.
8 maja br. Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Tarnowie zaprasza wszystkich zainteresowanych nauczycieli wychowania fizycznego na warsztaty stacjonarne „Metodyka nauczania biegów średnich i długich oraz wykorzystanie nowoczesnych pomocy dydaktycznych na zajęciach wychowania fizycznego”.