Seminarium dla dyrektorów i nauczycieli pn. „Edukacja relacyjna drogą do rozwijania kompetencji uniwersalnych” jest realizowane w ramach projektu Uniwersytet Odpowiedzialny – Rozwój-Kompetencje-Relacje. Spotkanie odbędzie się jest 9 listopada br.
Realizatorem projektu jest Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej przy współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie oraz Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zbliżające się spotkanie, które poprowadzi prof. IFiS dr hab. Michał Federowicz – socjolog, kierownik Zespołu Socjologii Polityki, Gospodarki i Edukacji w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN, ma na celu w szczególności zainicjować i zgłębić zagadnienia związane z modelem edukacji relacyjnej opartej na wzajemnej interakcji uczestników tego procesu w znaczeniu teoretycznych jak i praktycznym.
Seminarium jest bezpłatne i odbędzie się 9 listopada br. w godzinach od 10.30 do 15.30, i będzie miało formę spotkania stacjonarnego. Organizator powiadomi zarejestrowanych uczestników seminarium o miejscu jego realizacji.
Zgłoszenia do udziału w seminarium trwają do 31 października 2022 r. i przyjmowane są w formie elektronicznej – należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://tiny.pl/wh35x.
Wszystkie informacje o seminarium znajdują się również na stronie: https://uniwersytetodpowiedzialny.pl/seminarium-edukacja-relacyjna-zaproszenie/
Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Marta Malec-Lech – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego.
Projekt zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.
Serdecznie zapraszamy małopolskie szkoły do udziału w kolejnej edycji badań dotyczącej kondycji psychicznej młodzieży i nauczycieli. Badania realizowane są przez Krakowski Instytut Logoterapii we współpracy z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu „Wokół zdrowia psychicznego” – „Od napięcia do równowagi – strategie radzenia sobie ze stresem w edukacji”. 29 października odbędzie się konferencja online, której celem jest refleksja nad zjawiskiem stresu w szkole.