Awans zawodowy budzi w bieżącym roku szkolnym dużo pytań i wątpliwości ze względu na znaczące zmiany w przepisach. O stopień nauczyciela dyplomowanego można się ubiegać dwiema różnymi ścieżkami. Która jest odpowiednia?
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli przez cały rok szkolny wspiera awansujących nauczycieli organizując warsztaty, seminaria i konsultacje. MCDN Ośrodek w Krakowie w najbliższym czasie zaprasza nauczycieli, którzy pragną ubiegać się o stopień nauczyciela dyplomowanego na krótki cykl warsztatów prowadzonych zdalnie.
30 maja br. organizujemy warsztaty dotyczące awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego według przepisów okresu przejściowego, natomiast 31 maja br. proponujemy szkolenie dotyczące uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego w świetle nowych przepisów.
Podczas zajęć z ekspertem ds. awansu zawodowego będzie można:
– wyjaśnić zawiłości awansowych procedur (dotychczasowej i nowej),
– przeanalizować wymagania, jakie należy spełnić, aby uzyskać stopień nauczyciela dyplomowanego,
– uzyskać praktyczne rady związane ze skompletowaniem dokumentacji i przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej.
Szczegóły obu warsztatów wraz z możliwością zapisu:
– Koniec stażu i co dalej? Postępowanie kwalifikacyjne na stopień nauczyciela dyplomowanego dla nauczycieli, którzy kończą staż i będą się ubiegać o awans na dotychczasowych zasadach.
– Awans na stopień nauczyciela dyplomowanego w świetle nowych przepisów dla nauczycieli, którzy nie realizują stażu i będą się ubiegać o awans na nowych zasadach.
Dzięki wiedzy, pracy, wyczuciu estetyki i kreatywności poprzednich pokoleń, folklor oraz tradycja przetrwały do dziś. Ich żywa forma wciąż w wielu aspektach znacząco wpływa na obraz i charakter polskiej kultury.
Już po raz czwarty Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Ośrodek w Nowym Sączu zaprasza dyrektorów szkół i zainteresowanych nauczycieli (kandydatów na dyrektorów oraz osoby wspierające dyrektorów w procesie zarządzania szkołą/placówką) do udziału w kolejnym z cyklu spotkaniu pt. „Porozmawiajmy o wartościach”.