Zapraszamy do udziału w XXIX Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej „Diagnostyka edukacyjna oceniania szkolnego i akademickiego”.
Tematyka konferencji realizuje jeden z priorytetowych kierunków polityki oświatowej Państwa na rok szkolny 2023/2024, którym jest m.in. doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. O wadze tego priorytetu może świadczy decyzja o wsparciu Konferencji przez Fundację Empiria i Wiedza, a także decyzja Ministra Edukacji i Nauki o przyznaniu dla wydarzenia dotacji w ramach konkursu Doskonała Nauka II – Wsparcie Konferencji Naukowych.
Podczas konferencji wygłoszonych zostanie ponad 50 wykładów, przewidujemy także 6 warsztatów i panel dyskusyjny. Zachęcamy do uczestnictwa, do zadawania pytań i udziału w dyskusjach. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronach konferencji: https://2023.konferencja-ptde.org/
Konferencja odbędzie się stacjonarnie w dniach 22-24 września w Łodzi, na Wydziale Elektrotechniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.
Partnerem medialnym konferencji jest „Hejnał Oświatowy” – miesięcznik Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
W nowoczesnej edukacji szczególnie cenne są szerokie horyzonty i dalekowzroczne perspektywy, zwłaszcza te sięgające gwiazd. „Kosmiting Summit 2024 – kosmiczne perspektywy edukacji XXI wieku” to konferencja dotycząca nauczania oraz popularyzacji astronomii wśród uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Nikogo nie trzeba przekonywać o znaczeniu książki i czytelnictwa w cywilizowanym społeczeństwie. Tymczasem rozwój audiowizualnych środków masowej komunikacji sprawił, że książka, stając się obecnie jednym z wielu środków umożliwiających człowiekowi kontakt z kulturą, zyskała nowoczesny wymiar. Choć tradycyjne czytelnictwo książek i publikacji w formie papierowej nadal jest popularne, to aktualne technologie oferują nowe możliwości i […]