Zostań młodym przedsiębiorcą i poznaj tajniki zarządzania firmą! Zapraszamy szkoły podstawowe i ponadpodstawowe do wzięcia udziału w konkursie drużynowym dla uczniów pragnących sprawdzić się na polu biznesu i przedsiębiorczości.
Fundacja „Będzie Dobrze” ze Starego Sącza organizuje 4.edycję konkursu „Manager Roku” oraz 2.edycję konkursu „Manager Roku Junior” finansowanych ze środków województwa małopolskiego. Pierwszy z konkursów skierowany jest do uczniów małopolskich szkół ponadpodstawowych, drugi – do uczniów małopolskich szkół podstawowych. Podczas rozgrywek zespoły uczniowskie poprowadzą swoje wirtualne firmy i będą rywalizować z innymi drużynami na konkurencyjnych rynkach.
Konkurs zarządzania firmą „Manager Roku” to dwumiesięczne zawody w kierowaniu firmą. 3-osobowe zespoły uczniów ze szkół ponadpodstawowych wcielą się w role zarządów firm i będą nimi kierować przez kilka etapów gry, planując jej rozwój, zdobywając klientów i analizując sytuację na rynku.
Dzięki platformie wirtualnych przedsiębiorstw REVAS, uczniowie szkół podstawowych w 5-osobowych zespołach pokierują rozwojem swoich pierwszych biznesów. Gra polega na cotygodniowym podejmowaniu decyzji, jak w rzeczywistej firmie.
W dorosłym i samodzielnym życiu uczestnicy konkursu będą mogli wykorzystać swoje wirtualne doświadczenia uzyskane w trakcie zmagań konkursowych do prowadzenia własnych firm, by realizować marzenia o wielkim biznesie!
Patronat nad projektem objęło Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Więcej szczegółów dotyczących konkursów:
Manager Roku
Manager Roku Junior
Serdecznie zapraszamy!
Serdecznie zapraszamy małopolskie szkoły do udziału w kolejnej edycji badań dotyczącej kondycji psychicznej młodzieży i nauczycieli. Badania realizowane są przez Krakowski Instytut Logoterapii we współpracy z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu „Wokół zdrowia psychicznego” – „Od napięcia do równowagi – strategie radzenia sobie ze stresem w edukacji”. 29 października odbędzie się konferencja online, której celem jest refleksja nad zjawiskiem stresu w szkole.