Zajęcia terenowe to obowiązkowa forma pracy z uczniami na lekcjach biologii i przyrody. Przeprowadzenie ich może jednak sprawiać nauczycielom trudność związaną z organizacją czasu pracy i z zapewnieniem bezpieczeństwa.
Twórczym i inspirującym pomysłem na realizację formy nauki w terenie jest połączenie zajęć z nauczycielem z innej dziedziny np. plastyki, dzięki czemu realizujemy podstawę programową dwóch przedmiotów. Na warsztatach „Od okazu do obrazu” pokażemy innowacyjne rozwiązania organizacyjne, integrujące cele kształcenia i wiedzę interdyscyplinarną, będące okazją do kształtowania wszystkich kompetencji kluczowych.
Zapraszamy 25 października br. do Ośrodka w Nowym Sączu. Warsztaty poprowadzą Renata Słaby i Grażyna Łabno, nauczyciele doradcy metodyczni. Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Program wraz z możliwością zapisu
W nowoczesnej edukacji szczególnie cenne są szerokie horyzonty i dalekowzroczne perspektywy, zwłaszcza te sięgające gwiazd. „Kosmiting Summit 2024 – kosmiczne perspektywy edukacji XXI wieku” to konferencja dotycząca nauczania oraz popularyzacji astronomii wśród uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Nikogo nie trzeba przekonywać o znaczeniu książki i czytelnictwa w cywilizowanym społeczeństwie. Tymczasem rozwój audiowizualnych środków masowej komunikacji sprawił, że książka, stając się obecnie jednym z wielu środków umożliwiających człowiekowi kontakt z kulturą, zyskała nowoczesny wymiar. Choć tradycyjne czytelnictwo książek i publikacji w formie papierowej nadal jest popularne, to aktualne technologie oferują nowe możliwości i […]