Dziękujemy za Państwa wsparcie dla naszych uzdolnionych uczniów-uczestników konkursu na infografikę. Liczymy na Państwa obecność podczas uroczystej gali honorującej laureatów.
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!
Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom, którzy włożyli wiele wysiłku i kreatywności w stworzenie swoich infografik, gorące podziękowania składamy także nauczycielom wspomagającym uczniów w ich twórczej pracy. Spośród wszystkich znakomitych i inspirujących prac komisja konkursowa z wielkim trudem wybrała 6 zasługujących na wyróżnienia i nagrody:
Mamy zaszczyt zaprosić dyrektorów szkół oraz uczniów-laureatów na uroczystą galę finałową konkursu na najlepszą infografikę poświęconą tematowi: „Czy media społecznościowe szkodzą czy pomagają komunikacji między ludźmi?”. To wyjątkowe wydarzenie odbędzie się 14 grudnia br. o godz. 14.00, w tarnowskim Oddziale MCDN, przy ul. Nowy Świat 30 i zostanie połączone z debatą oksfordzką, której punktem wyjścia będzie teza: „Rozwój mediów społecznościowych przyniósł nam więcej szkód niż pożytku”. Podczas gali ogłosimy zwycięzców konkursu i wręczymy nagrody laureatom. Będzie to także doskonała okazja do spotkania się, wymiany doświadczeń oraz wspólnego świętowania osiągnięć naszych utalentowanych uczniów.
Do uczestnictwa w gali finałowej serdecznie zapraszamy również nauczycieli-opiekunów uczniów, którzy zostali laureatami konkursu.
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]