Zapraszamy nauczycieli matematyki szkół podstawowych klas 4-8 i szkół ponadpodstawowych na stacjonarne spotkanie warsztatowe dotyczące innowacyjnej metody nauczania — Myśląca Klasa. Metodę tą opracował kanadyjski ekspert edukacji matematycznej, prof. Peter Liljedahl.
Warsztaty umożliwią Państwu poznanie innowacyjnej metody i praktycznego działania w zakresie aranżacji klasowej przestrzeni. Przedstawimy także sposoby sprzyjające kreatywnej pracy, doboru rodzaju zadań w Myślącej Klasie i rozwiązań stymulujących aktywność i zaangażowanie uczniów.
Warsztaty odbędą się 20 kwietnia br., a poprowadzi je Katarzyna Rylska – wieloletnia nauczycielka matematyki, tutorka oraz trenerka metody „Myślącej klasy” w Szkole Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i na Uniwersytecie Warszawskim.
Każdy uczestnik warsztatów otrzyma nieodpłatnie książkę dr Petera Liljedahla “Budowanie Myślących Klas na lekcjach matematyki”. Dr Liljedahl to uznany ekspert z zakresu edukacji matematycznej, profesor edukacji matematycznej na Wydziale Edukacji oraz członek stowarzyszony na Wydziale Matematyki Uniwersytetu Simona Frasera w Vancouver w Kanadzie.
Szczegółowe informacje i zapisy
Serdecznie zapraszamy małopolskie szkoły do udziału w kolejnej edycji badań dotyczącej kondycji psychicznej młodzieży i nauczycieli. Badania realizowane są przez Krakowski Instytut Logoterapii we współpracy z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu „Wokół zdrowia psychicznego” – „Od napięcia do równowagi – strategie radzenia sobie ze stresem w edukacji”. 29 października odbędzie się konferencja online, której celem jest refleksja nad zjawiskiem stresu w szkole.