Podstawa programowa ma kluczowe znaczenie dla dobrego funkcjonowania szkoły. Określa treści, które każdy uczeń powinien poznać i przyswoić w każdej szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej planuje kompleksową reformę programową, która od 1 września 2026/2027 wejdzie w życie do szkół podstawowych, a od roku szkolnego 2028/2029 do szkół ponadpodstawowych.
W sobotę 20 kwietnia br. Oddział Krakowski Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki i Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Krakowie zapraszają nauczycieli matematyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do udziału w konferencji pt. „Matematyka szkolna – co i jak?”
Istotnym elementem programu konferencji – w której wezmą udział przedstawiciele komisji egzaminacyjnych, uczelni wyższych oraz stowarzyszeń nauczycielskich –będzie debata nad nową podstawą programową z matematyki, zgodnie z zasadą „nic o nauczycielach, bez nauczycieli”.
W ramach konferencji zapraszamy także do udziału w przygotowanych przez zaproszonych ekspertów warsztatach, których bogata oferta z pewnością dostarczy uczestnikom wiele nowych pomysłów i inspiracji do pracy z uczniami.
Wspólne spotkanie nauczycieli to nie tylko okazja do doskonalenia warsztatu pracy, ale również do dzielenia się wiedzą, wymiany doświadczeń oraz budowania inspirującego środowiska edukacyjnego.
Konferencja odbędzie się stacjonarnie w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 148 im. Polskich Noblistów w Krakowie.
Więcej informacji i możliwość zapisu znajduje się jest na stronie OK SNM:
Serdecznie zapraszamy!
Województwo Małopolskie we współpracy z Polskim Towarzystwem Informatycznym, Zespołem Szkół Ogólnokształcących Da Vinci w Krakowie oraz Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli zaprasza 21 i 23 maja br. przedstawicieli małopolskich instytucji publicznych oraz kadrę pedagogiczną na warsztaty w ramach kampanii „Tydzień z Internetem”.
13 maja br. miała miejsce w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Krakowie konferencja pt. Wpływ FASD, czyli Spektrum Płodowych Zaburzeń Poalkoholowych na edukację. Celem spotkania było poszerzenie wiedzy kadr pedagogicznych na temat tego zaburzenia, szybsza diagnoza i próba znalezienia odpowiednich ścieżek pomocy dla uczniów z tym spektrum. Konferencja współorganizowana wraz z Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną […]