Sztuczna inteligencja umożliwia eksplorację wykorzystania narzędzi AI w procesie nauczania. Wzrost efektywności nauki i personalizacja doświadczeń edukacyjnych to wyzwania dla szkoły powiązane z dynamicznym rozwojem nowych technologii cyfrowych, w szczególności AI. Nad potencjałem sztucznej inteligencji i jej adaptacji w pracy z uczniami dyskutują eksperci z różnych dziedzin.
12 grudnia 2024 roku, w auli Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Tarnowie podczas konferencji poznamy Sztuczną Inteligencję w szkole i jej „krAIobraz wyzwań edukacyjnych czekających w najbliższej przyszłości uczniów i nauczycieli. Dowiemy się, jak narzędzia oparte na AI wpływają na proces nauczania oraz, w jaki sposób indywidualizują pracę z uczniami. Otrzymamy praktyczne wskazówki, narzędzia i dobre praktyki niezbędne w pracy nauczyciela. Porozmawiamy o możliwościach edukacji XXI wieku przedstawionych przez naszych ekspertów: dr. Romana Lorensa, dr. Stefana Nowickiego, Magdalenę Bubulę i Arkadiusza Nalepkę.
Konferencja realizowana jest w ramach cyklu „Cyberświadomi”, do udziału w niej zapraszamy dyrektorów oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Wydarzenie objęte jest patronatem Marszałka Województwa Małopolskiego Łukasza Smółki i Małopolskiego Kuratora Oświaty dr Gabrieli Olszowskiej.
Konferencja odbędzie się hybrydowo. Czekamy na Was!
Program konferencji wraz z możliwością zapisu
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]