Współpraca szkoły i muzeum stwarza możliwość aktywizowania uczniów poprzez doświadczenie kultury. Zasoby muzealne pozwalają na rozwijanie kreatywnego myślenie uczniów i mają wpływ na efektywność procesu uczenia.
Mając na uwadze zmieniające się potrzeby uczniów, MCDN Ośrodek w Tarnowie zaprasza do udziału w konferencji hybrydowej pt. „Szkoła i muzeum – partnerstwo w edukacji” kierowanej do dyrektorów i nauczycieli pragnących poznać nowatorskie i efektywne metody pracy z uczniami. Konferencja odbędzie się 3 grudnia br., a w jej trakcie uczestnicy dowiedzą się, jak efektywna współpraca szkół i muzeów może wzbogacić proces dydaktyczny, inspirując uczniów i nauczycieli do twórczego działania.
Nasi prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie innowacyjnych metod integracji wiedzy muzealnej z programem szkolnym, a także stosowania praktycznych narzędzi do organizacji zajęć w przestrzeni muzealnej. Zaprezentują także przykłady gier wielkoformatowych, których twórcami będą uczestnicy formuły stacjonarnej.
Zapraszamy do udziału w konferencji!
Szczegóły dostępne są pod linkiem:
https://mcdn.edu.pl/tarnow/szkola-i-muzeum-partnerstwo-w-edukacji/
Serdecznie zapraszamy małopolskie szkoły do udziału w kolejnej edycji badań dotyczącej kondycji psychicznej młodzieży i nauczycieli. Badania realizowane są przez Krakowski Instytut Logoterapii we współpracy z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu „Wokół zdrowia psychicznego” – „Od napięcia do równowagi – strategie radzenia sobie ze stresem w edukacji”. 29 października odbędzie się konferencja online, której celem jest refleksja nad zjawiskiem stresu w szkole.