DOBROSTAN – jak o niego zadbać w środowisku szkolnym? Jak można zbudować system wsparcia środowiska szkolnego, choć czasem nam się wydaje że nauczyciele, uczniowie i rodzice to trzy przeciwstawne strony w szkole?
W środowisku szkolnym jest silna potrzeba wykazania się wrażliwością i dostrzeganiem potrzeb zarówno uczniów jak i nauczycieli oraz rodziców. Choć wydaje się to trudne zadanie, to Ewa Radanowicz, dyrektorka Szkoły Podstawowej w Radowie Małym znalazła efektywne rozwiązanie. Podczas konferencji prowadząca przedstawi rolę dyrektora i nauczyciela w budowaniu przyjaznej atmosfery. Zaprezentuje szczegóły wdrażania programu „Tu dba się o DOBROSTAN” oraz Piramidę Potrzeb Edukacyjnych. Zostaną pokazane również elementy autodiagnozy, która określa potrzeby każdej placówki edukacyjnej.
Ewa Radanowicz – zarządza szkołą wg autorskiego programu, należy do społeczności The Global Change Leader Ashoka. Prowadzona przez nią placówka od 2016 roku jest członkiem międzynarodowej sieci Ashoka Changemaker Schools.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo pod linkiem: https://mcdn.edu.pl/tarnow/czy-szkola-moze-byc-czula-na-potrzeby-czlowieka-tak-pod-warunkiem-ze-zadba-o-dobrostan/
Za nami wyjątkowa konferencja poświęcona edukacji STEAM w pracy z najmłodszymi uczniami. Spotkanie zgromadziło nauczycieli przedszkoli, klas 1–3 oraz specjalistów, dla których ważny jest rozwój poznawczy dzieci, budowanie relacji i tworzenie środowiska sprzyjającego współpracy — również w grupach wielokulturowych.
Towarzystwo Przyjaciół Chorych „Hospicjum im. św. Łazarza” zaprasza szkoły, przedszkola oraz wszystkie środowiska edukacyjne do udziału w szóstej edycji świątecznego wyzwania #KolędaDlaHospicjum2025. To inicjatywa, która łączy radość wspólnego kolędowania z realnym wsparciem dla pacjentów jednego z najstarszych hospicjów w Polsce.