Fizyka to przedmiot, którego najłatwiej uczyć się na bazie doświadczeń i praktyki! Jak prowadzić ciekawe lekcje fizyki i jednocześnie zachęcić dzieci do uczenia się tego trudnego przedmiotu?
Aby uczeń polubił lekcje fizyki, musi je rozumieć. Skoro fizyka to wszystko, co nas otacza, to na tym warto się skupić, by zrozumieć jej zależności. Same zadania, wzory, teoria, to za mało, by uczniowie zrozumieli omawiane zagadnienia. Doświadczenia angażują uczniów, ułatwiają zrozumieć otaczającą rzeczywistość a także sprawiają, że fizyka nie wydaje się taka trudna – i da się ją polubić! Na warsztatach: „Fizyka da się lubić!” będziemy działać i eksperymentować!
Warsztaty pokazujące ciekawe eksperymenty, które możemy wykonać z uczniami już 6.11.2023 r. w MCDN Ośrodek w Nowym Sączu.
Zapraszamy do zapisów.
Warsztaty poprowadzi Joanna Mikulska, nauczyciel doradca metodyczny. Szczegóły wraz z możliwością zapisów pod adresem. Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]