Dla współczesnego ucznia środowisko gier jest czymś naturalnym. Pseudonimy, ranking, misja, poziomy… Pojawia się więc pytanie: jak wykorzystać to w procesie edukacyjnym i to jeszcze w warunkach edukacji zdalnej? Jakie mechanizmy możemy bezpiecznie stosować? Jak zaprojektować grę?
Na te i inne pytania będziemy starać się odpowiedzieć podczas warsztatów online prowadzonych dla:
– nauczycieli szkół podstawowych (klasy IV – VIII) – 28 kwietnia w godz. 15:00-17:15 https://mcdn.edu.pl/tarnow/gry-i-grywalizacja-w-edukacji-w-tym-w-ksztalceniu-zdalnym/
– nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – 11 maja w godz. 15:00-17:15
Warsztaty prowadzić będzie Andrzej Peć: pedagog, dydaktyk, trener/edukator, autor materiałów metodyczno-dydaktycznych oraz współautor gier edukacyjnych z zakresu nauki programowania i kompetencji matematycznych.
W trakcie zajęć poruszane będą kwestie roli motywacji w procesie uczenia się. Poznają Państwo również „tajniki” projektowania gier zarówno w zakresie ich mechaniki, jak
i tworzenia scenariuszy, budowania fabuły i konstruowania zadań.
Warsztaty Gry i grywalizacja w edukacji to nie tylko okazja do rozwijania własnych kompetencji zawodowych, ale również sposób na dobrą zabawą.
Za nami wyjątkowa konferencja poświęcona edukacji STEAM w pracy z najmłodszymi uczniami. Spotkanie zgromadziło nauczycieli przedszkoli, klas 1–3 oraz specjalistów, dla których ważny jest rozwój poznawczy dzieci, budowanie relacji i tworzenie środowiska sprzyjającego współpracy — również w grupach wielokulturowych.
Towarzystwo Przyjaciół Chorych „Hospicjum im. św. Łazarza” zaprasza szkoły, przedszkola oraz wszystkie środowiska edukacyjne do udziału w szóstej edycji świątecznego wyzwania #KolędaDlaHospicjum2025. To inicjatywa, która łączy radość wspólnego kolędowania z realnym wsparciem dla pacjentów jednego z najstarszych hospicjów w Polsce.