Powrót uczniów do szkoły, choć tak oczekiwany budzi również wiele obaw. Czy nadrabiać materiał edukacyjny, czy postawić na odbudowywanie relacji?
Każdy z nauczycieli zastanawia się jak najlepiej wykorzystać pozostałe tygodnie nauki. Edukacja zdalna była koniecznością związaną z sytuacją pandemiczną i mimo olbrzymiego nakładu pracy, nie zastąpi nauczania stacjonarnego. Stąd dylematy nauczycieli – czy postawić na wzmożone oddziaływania edukacyjne, czy postawić na przywrócenie właściwych relacji w zespole klasowym, tak mocno zaburzonych w okresie izolacji. Proponowane warsztaty będą okazją do poznania różnorodnych scenariuszy zajęć, które łączą obie potrzeby: nauczania i relacji. Obejmą one edukację przyrodniczą, polonistyczną, matematyczną a także nietypowe przykłady zajęć z i wychowania fizycznego.
Aby dowiedzieć się więcej zapraszamy na stronę:
https://mcdn.edu.pl/tarnow/jak-ulatwic-uczniom-powrot-do-szkoly-po-pandemii-pomysly-na-zajecia-odbudowujace-relacje/
W listopadzie 2025 r. zrealizowano projekt „System INIA w diagnozie dorosłych i dzieci”, poświęcony upowszechnieniu nowoczesnych, obiektywnych metod oceny artykulacji oraz praktycznemu wykorzystaniu analizatora pola akustycznego INIA. Przedsięwzięcie było efektem współpracy Akademii Tarnowskiej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie.