Za nami druga edycja warsztatów „Szkolne działania teatralne w wychowaniu dzieci i młodzieży”. Już 25 sierpnia ruszamy z kolejnymi warsztatami teatralnymi dedykowanymi wideolekcjom.
Warsztaty „Szkolne działania teatralne w wychowaniu dzieci i młodzieży” – prowadzone przez Martę Walderę – były propozycją wykorzystania dorobku teatru improwizowanego w pracy z dziećmi i młodzieżą. Nauka improwizacji to – poparte uważną obserwacją świata –nieskrępowane, świadome współdziałanie w grupie. Uczestnicy warsztatów mieli m.in. okazję doświadczyć improwizacji, poznać gry improwizacyjne, które można wykorzystać w pracy w szkole. Obydwie edycje warsztatów cieszyły się dużym zainteresowaniem nauczycieli, dlatego planujemy ich kontynuację. Wkrótce przedstawimy terminy, a oto krótkie podsumowanie Marty Waldery:
Cykl spotkań z aktorami zaczynamy 25 sierpnia od warsztatów prowadzonych on-line: „Wideolekcje – jak budować relacje z uczniami pracując zdalnie” z Grzegorzem Łukawskim. Zostały one zaprojektowane zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami, ich celem jest doskonalenie kompetencji z zakresu komunikacji niewerbalnej, budowania własnego wizerunku, rozwijanie umiejętności moderowania pracy zespołowej. Zapraszamy do rejestracji już dziś. Liczba miejsc ograniczona.
W listopadzie 2025 r. zrealizowano projekt „System INIA w diagnozie dorosłych i dzieci”, poświęcony upowszechnieniu nowoczesnych, obiektywnych metod oceny artykulacji oraz praktycznemu wykorzystaniu analizatora pola akustycznego INIA. Przedsięwzięcie było efektem współpracy Akademii Tarnowskiej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie.