Ocenianie z ramach wychowania fizycznego jest koniecznym elementem procesu dydaktycznego. Jak to zrobić w czasie pandemii?
Wiele wysiłku i namysłu wymaga obiektywne kontrolowanie, ocenianie postawy oraz zaangażowania w działania prozdrowotne czy prosportowe w szkole. Niełatwym zadaniem jest stworzenie autorskiego, dopasowanego do potrzeb i możliwości systemu oceniania, którego głównym zadaniem będzie motywowanie ucznia.
24 lutego podczas warsztatów online omówione zostaną przepisy dotyczące oceniania uczniów na lekcji wychowania fizycznego. Nasz doradca metodyczny – Renata Polek podda analizie stosowane w szkole przedmiotowe systemy oceniania uczniów, pomoże w planowaniu ewaluacji pracy/osiągnięć uczniów oraz zapozna z wytycznymi dotyczącymi prowadzenia lekcji wychowania fizycznego w dobie pandemii.
Szkolenie jest bezpłatne, odbywa się w ramach doradztwa metodycznego dla nauczycieli wychowania fizycznego szkół podstawowych z powiatów: bocheńskiego, brzeskiego i wielickiego. Szczegóły warsztatu znajdą Państwo na stronie: https://mcdn.edu.pl/tarnow/jak-oceniac-uczniow-na-lekcjach-wychowania-fizycznego-lekcja-wf-w-dobie-pandemii-praktyczne-wskazowki/
Za nami wyjątkowa konferencja poświęcona edukacji STEAM w pracy z najmłodszymi uczniami. Spotkanie zgromadziło nauczycieli przedszkoli, klas 1–3 oraz specjalistów, dla których ważny jest rozwój poznawczy dzieci, budowanie relacji i tworzenie środowiska sprzyjającego współpracy — również w grupach wielokulturowych.
Towarzystwo Przyjaciół Chorych „Hospicjum im. św. Łazarza” zaprasza szkoły, przedszkola oraz wszystkie środowiska edukacyjne do udziału w szóstej edycji świątecznego wyzwania #KolędaDlaHospicjum2025. To inicjatywa, która łączy radość wspólnego kolędowania z realnym wsparciem dla pacjentów jednego z najstarszych hospicjów w Polsce.