Czy wiosna może tchnąć nowe życie w nauczanie matematyki? Zdecydowanie tak! Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w cyklu inspirujących spotkań w ramach projektu „Matematyka na cztery pory roku”, prowadzonego przez MCDN Ośrodek w Krakowie.
W odpowiedzi na zgłaszane przez nauczycieli potrzeby, przygotowaliśmy cykl szkoleń, który łączy teorię z praktyką. To propozycja dla nauczycieli, którzy szukają świeżych inspiracji, konkretnych narzędzi i przestrzeni do wymiany doświadczeń.
📌 Rola zadań tekstowych – jak budować u uczniów kompetencje analityczne i wspierać ich w rozumieniu matematyki nie tylko jako zestawu procedur, ale jako narzędzia do myślenia. 👉 Sprawdź szczegóły
📌 Efektywne powtórki z matematyki – konkretne strategie, jak maksymalnie wykorzystać ostatnie dni przed egzaminem ósmoklasisty, łącząc skuteczność z zaangażowaniem ucznia. 👉 Sprawdź szczegóły
📌 Matematyczny Level Up – nowoczesne metody nauczania, projekty edukacyjne, podejście STEAM – wszystko po to, by matematyka stała się bliższa uczniom i bardziej osadzona w realnym świecie. 👉 Sprawdź szczegóły
📌 Geometria dla najmłodszych – kreatywne, manualne i multisensoryczne podejście do nauki geometrii w edukacji wczesnoszkolnej, bo przecież kwadrat można też narysować… sznurkiem! 👉 Sprawdź szczegóły
📌 Gry dydaktyczne w szkole – narzędzia motywujące, angażujące i wspierające rozwój myślenia analitycznego uczniów szkół ponadpodstawowych 👉 Sprawdź szczegóły
Niech „Matematyczny powiew wiosny” będzie impulsem do refleksji, działania i odświeżenia podejścia do nauczania. Uczmy tak, jak pokazują najlepsze badania – z myślą o uczniu, w zgodzie z duchem czasu i z pasją do matematyki.
Serdecznie zapraszamy!
Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9. Wydarzenie zorganizowane wspólnie z małopolskimi uczelniami, instytutami naukowymi i branżowymi centrami umiejętności dla uczniów szkół ponadpodstawowych studentów/doktorantów oraz wszystkich osób dorosłych zainteresowanych rozwojem zawodowym.
Biznes i zarządzanie to przedmiot, który zastąpił w szkołach ponadpodstawowych podstawy przedsiębiorczości. W jego ramach uczniowie rozwijają kluczowe kompetencje przyszłości – współpracę, komunikację, kreatywność oraz innowacyjne podejście do wyzwań gospodarczych i społecznych.