Zapraszamy wszystkich zainteresowanych nauczycieli do udziału w warsztatach poświęconych nauce programowania, które odbędą się w styczniu i lutym 2023 roku.
W ramach bogatej oferty Ośrodka w Nowym Sączu już 9 stycznia 2023 r. proponujemy Państwu zajęcia związane z płytkami Arduino, które są dostępne w szkołach jako element Laboratorium Przyszłości. Na warsztaty stacjonarne pt. „Programowanie wirtualnej płytki Arduino – pierwszy krok do Laboratorium Przyszłości” zapraszamy w godz.: 15:00-18:15. Kolejne warsztaty stacjonarne poświęcone są programowaniu wizualnemu w języku Python. Noszą tytuł „Żółw czy Pyton? O grafice żółwia w języku Python” i odbędą się 10 stycznia 2023 r. również w godz.: 15:00-18:15.
Osoby zainteresowane warsztatami online zapraszamy na zajęcia poświęcone językom: Python (tym razem w odsłonie tekstowej) oraz C++. Nauczycieli rozpoczynających naukę programowania w Pythonie zapraszamy 14 lutego 2023 r. na formę pt. „Podstawy programowania w języku Python – pierwsze pętle”. Dla osób, które pierwsze kroki mają za sobą przygotowaliśmy formę pt. „Podstawy programowania w języku Python – nie tylko dodawanie i odejmowanie”, która odbędzie się 26 stycznia 2023 r. Analogiczną formę dotyczącą podstaw programowania w języku C++ („Podstawy programowania w języku C++ – pierwsze pętle”) planujemy zrealizować 23 lutego 2023 r. Te trzy formy warsztatowe realizujemy w godzinach: 14:30-17:45.
Zapraszamy do zapisów:
– Żółw czy Pyton? O grafice żółwia w języku Python
– Podstawy programowania w języku Python – nie tylko dodawanie i odejmowanie
– Podstawy programowania w języku C++ – pierwsze pętle
Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9. Wydarzenie zorganizowane wspólnie z małopolskimi uczelniami, instytutami naukowymi i branżowymi centrami umiejętności dla uczniów szkół ponadpodstawowych studentów/doktorantów oraz wszystkich osób dorosłych zainteresowanych rozwojem zawodowym.
Biznes i zarządzanie to przedmiot, który zastąpił w szkołach ponadpodstawowych podstawy przedsiębiorczości. W jego ramach uczniowie rozwijają kluczowe kompetencje przyszłości – współpracę, komunikację, kreatywność oraz innowacyjne podejście do wyzwań gospodarczych i społecznych.