W ramach Akademii Zarządzania zapraszamy dyrektorów szkół podstawowych do udziału w konferencji pt. „Rola i obowiązki dyrektora szkoły podstawowej w wydawaniu uczniom karty rowerowej”, która odbędzie się 3 kwietnia 2025 r. w godz. 10.00–13.00 w Ośrodku MCDN przy ul. Garbarskiej 1 w Krakowie.
Celem wydarzenia jest wsparcie dyrektorów w organizacji procesu uzyskiwania przez uczniów karty rowerowej oraz zapewnienie im odpowiedniego przygotowania do bezpiecznego poruszania się po drogach.
Podczas konferencji eksperci z Policji, Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego oraz Małopolskiej Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego omówią aktualne przepisy, obowiązki dyrektora oraz przedstawią dobre praktyki związane z organizacją egzaminów, współpracą z instytucjami i wdrażaniem programów edukacyjnych z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Spotkanie będzie doskonałą okazją do zaktualizowania wiedzy, poznania najnowszych zmian w przepisach oraz wymiany doświadczeń z innymi dyrektorami. Dzięki praktycznym wskazówkom i sprawdzonym rozwiązaniom uczestnicy zyskają narzędzia, które ułatwią im skuteczne zarządzanie procesem wydawania kart rowerowych.
Dyrektorze, nie przegap tej okazji – dołącz do nas i zadbajmy wspólnie o bezpieczeństwo uczniów na drodze!
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod linkiem: Rola i obowiązki dyrektora szkoły podstawowej w wydawaniu uczniom karty rowerowej.
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]