Minister Edukacji Narodowej skierował list do szkół i placówek oświatowych na zakończenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
Kształcenie na odległość było zupełnie nową i niecodzienną sytuacją, w której musieli odnaleźć się dyrektorzy, nauczyciele i uczniowie. Ogromną rolę w zdalnej nauce odegrali również rodzice, którzy wspierali dzieci i motywowali je do pracy.
W liście Minister Edukacji Narodowej przekazał podziękowania dla dyrektorów i nauczycieli za profesjonalne i pełne zaangażowania wykonywanie obowiązków zawodowych, szczególnie w okresie pandemii. Podziękował również rodzicom za wspieranie dzieci w nauce na odległość.
Minister zaznaczył, że w tej chwili przygotowujemy się do powrotu do stacjonarnej nauki w szkołach. Zaznaczył, że nawet najlepsze i najnowocześniejsze technologie nie zastąpią bezpośredniego kontaktu i nie stworzą przestrzeni do nawiązywania relacji oraz budowania więzi.
List Ministra Edukacji Narodowej z okazji zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych
W listopadzie 2025 r. zrealizowano projekt „System INIA w diagnozie dorosłych i dzieci”, poświęcony upowszechnieniu nowoczesnych, obiektywnych metod oceny artykulacji oraz praktycznemu wykorzystaniu analizatora pola akustycznego INIA. Przedsięwzięcie było efektem współpracy Akademii Tarnowskiej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie.