Zapowiadana konferencja odbędzie się w dniu 22 lutego br. Skierowana jest do kadry kierowniczej techników, szkół branżowych oraz szkół podstawowych, doradców zawodowych, pedagogów, psychologów szkolnych, przedstawicieli JST, wszystkich zainteresowanych nauczycieli oraz innych osób związanych z edukacją zawodową, a także uczniów.
Konferencja została objęta patronatem przez Witolda Kozłowskiego – Marszałka Województwa Małopolskiego oraz Ośrodek Rozwoju Edukacji.
Zaproszenia do udziału w konferencji przyjęli: Dariusz Styrna – dyrektor Departamentu Edukacji w Urzędzie Marszałkowskim w Krakowie, Katarzyna Brzezińska-Karasek – kierownik ds. synergii nauki z biznesem Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Anna Gąsiorowska – prezes Zarządu Aribo sp. z o.o., Adam Biernat – kierownik Zespołu Badań, Analiz
i Programowania Rynku Pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, dr Marek Makowiec – pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Krzysztof Ciurka – koordynator wdrożeń Revas.
Prelegenci przedstawią uczestnikom wydarzenia informacje m.in. o wspieraniu szkolnictwa branżowego w Małopolsce, roli Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030, stażach zawodowych. Uczestnicy dowiedzą się również, jakich kompetencji oczekują pracodawcy od zatrudnianych pracowników oraz jak praktycznie wykorzystać gry i grywalizację.
Zachęcamy Państwa do udziału w konferencji zorganizowanej przez Ośrodek w Oświęcimiu w formule online oraz zapoznania się z programem zamieszczonym na stronie: Nowoczesne kształcenie w technikach i szkołach branżowych
Zgłoszenia prosimy kierować przez elektroniczny System Rezerwacji Szkoleń
Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9. Wydarzenie zorganizowane wspólnie z małopolskimi uczelniami, instytutami naukowymi i branżowymi centrami umiejętności dla uczniów szkół ponadpodstawowych studentów/doktorantów oraz wszystkich osób dorosłych zainteresowanych rozwojem zawodowym.
Biznes i zarządzanie to przedmiot, który zastąpił w szkołach ponadpodstawowych podstawy przedsiębiorczości. W jego ramach uczniowie rozwijają kluczowe kompetencje przyszłości – współpracę, komunikację, kreatywność oraz innowacyjne podejście do wyzwań gospodarczych i społecznych.