łopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie wraz z Wydawnictwem Wrażlive serdecznie zapraszają dyrektorów, nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych oraz nauczycieli specjalistów na wyjątkową konferencję organizowaną w ramach V Festiwalu Małej Literatury.
Konferencja odbędzie się stacjonarnie 8 października 2025 r. w siedzibie Krakowskiego Ośrodka MCDN ul. Garbarska 1.
Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem: ✨ Empatyczna szkoła. Książka skutecznym narzędziem wsparcia zdrowia psychicznego i dobrej komunikacji uczniów i nauczycieli
🔹 Program konferencji:
☕ W programie przewidziana jest przerwa kawowa oraz przestrzeń do wymiany doświadczeń.
To doskonała okazja, aby:
✔ poszukać inspiracji do pracy z uczniami,
✔ poznać najnowsze narzędzia biblioterapeutyczne,
✔ dowiedzieć się, jak literatura wspiera zdrowie psychiczne i rozwój emocjonalny dzieci,
✔ spotkać autorów i praktyków, którzy łączą świat edukacji, psychologii i literatury.
📩 Zgłoszenia i szczegóły: https://mcdn.edu.pl/krakow/empatyczna-szkola-ksiazka-skutecznym-narzedziem-wsparcia-zdrowia-psychicznego-i-dobrej-komunikacji-uczniow-i-nauczycieli/
Serdecznie zapraszamy! Dołącz do nas i zobacz, jak książka może stać się pomostem do lepszej komunikacji i wsparcia emocjonalnego w szkole!
W ramach 5 Festiwalu małej Literatury zapraszamy również na dwa bezpłatne webinary:
6 października od 17.30 Bajki, które pachną lasem. Jak literatura może uczyć dzieci życia w harmonii z naturą:
Oraz 7 października od 17.30 Edukacja emocjonalna w praktyce. O uczuciach, językach miłości i odwadze mówienia „kocham”
Serdecznie zapraszamy małopolskie szkoły do udziału w kolejnej edycji badań dotyczącej kondycji psychicznej młodzieży i nauczycieli. Badania realizowane są przez Krakowski Instytut Logoterapii we współpracy z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu „Wokół zdrowia psychicznego” – „Od napięcia do równowagi – strategie radzenia sobie ze stresem w edukacji”. 29 października odbędzie się konferencja online, której celem jest refleksja nad zjawiskiem stresu w szkole.