Z radością informujemy, że Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli jest partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych tej jesieni – 22. Konferencji Naukowo-Metodycznej oraz 18. Zjazdu Nauczycieli Przedsiębiorczości i Przedmiotów Ekonomicznych, które odbędą się 6–7 października 2025 roku w Krakowie, w gościnnych murach Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej.
Tegoroczna edycja wydarzenia przebiega pod hasłem: „Kształtowanie postaw przedsiębiorczych” – to nie tylko temat przewodni, lecz misja i zaproszenie do wspólnej refleksji nad edukacją przyszłości. W świecie dynamicznych zmian i nieprzewidywalnych wyzwań, kompetencje przedsiębiorcze stają się kluczem do budowania niezależnych, aktywnych i odpowiedzialnych postaw – już od najmłodszych lat.
Konferencja to przestrzeń spotkania praktyki z teorią, wiedzy z doświadczeniem, wizji z działaniem. Wykłady, panele, sesje posterowe i warsztatowe poprowadzą uznani naukowcy oraz nauczyciele – pasjonaci, którzy kształtują nowoczesne oblicze edukacji ekonomicznej w Polsce.
Wśród prelegentów – autorytety, których głosy inspirują do działania:
Zapraszamy nauczycieli, dyrektorów, metodyków, badaczy i wszystkich entuzjastów edukacji przedsiębiorczości do udziału w tej wyjątkowej konferencji – wydarzeniu, które od ponad dwóch dekad zmienia sposób, w jaki myślimy o kształtowaniu kompetencji przyszłości.
Formularz rejestracyjny oraz szczegóły: https://przedsiebiorczosc.uken.krakow.pl/rejestracja/
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]