Z radością informujemy, że Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli jest partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych tej jesieni – 22. Konferencji Naukowo-Metodycznej oraz 18. Zjazdu Nauczycieli Przedsiębiorczości i Przedmiotów Ekonomicznych, które odbędą się 6–7 października 2025 roku w Krakowie, w gościnnych murach Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej.
Tegoroczna edycja wydarzenia przebiega pod hasłem: „Kształtowanie postaw przedsiębiorczych” – to nie tylko temat przewodni, lecz misja i zaproszenie do wspólnej refleksji nad edukacją przyszłości. W świecie dynamicznych zmian i nieprzewidywalnych wyzwań, kompetencje przedsiębiorcze stają się kluczem do budowania niezależnych, aktywnych i odpowiedzialnych postaw – już od najmłodszych lat.
Konferencja to przestrzeń spotkania praktyki z teorią, wiedzy z doświadczeniem, wizji z działaniem. Wykłady, panele, sesje posterowe i warsztatowe poprowadzą uznani naukowcy oraz nauczyciele – pasjonaci, którzy kształtują nowoczesne oblicze edukacji ekonomicznej w Polsce.
Wśród prelegentów – autorytety, których głosy inspirują do działania:
Zapraszamy nauczycieli, dyrektorów, metodyków, badaczy i wszystkich entuzjastów edukacji przedsiębiorczości do udziału w tej wyjątkowej konferencji – wydarzeniu, które od ponad dwóch dekad zmienia sposób, w jaki myślimy o kształtowaniu kompetencji przyszłości.
Formularz rejestracyjny oraz szczegóły: https://przedsiebiorczosc.uken.krakow.pl/rejestracja/
Konferencja „Edukacja dla bezpieczeństwa – od wartości po praktyczne umiejętności” to wyjątkowe wydarzenie adresowane do dyrektorów, nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa oraz wszystkich, którzy pragną budować bezpieczne i odporne na wyzwania środowisko edukacyjne. Konferencja jest organizowana przez MCDN Ośrodek w Oświęcimiu we współpracy z ZHP Chorągiew Krakowska.
W dniu 25 listopada odbędzie się konferencja online organizowana przez MCDN Ośrodek w Krakowie, poświęcona wyzwaniom i szansom, jakie niesie ze sobą obecność uczniów cudzoziemskich w polskich szkołach, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji uczniów z Ukrainy.