Serdecznie zapraszamy na XIV Salon Edukacyjny „Perspektywy Polskiej Edukacji”, który odbędzie się 26 marca 2025 r. w gościnnych murach Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Tegoroczne wydarzenie poświęcone będzie niezwykle ważnemu zagadnieniu: „Nauczanie z sensem. O budowaniu relacji, która inspiruje i wspiera rozwój”
W dzisiejszym świecie edukacja to coś więcej niż przekazywanie wiedzy – to sztuka budowania relacji, które motywują, inspirują i pomagają uczniom odnaleźć własną ścieżkę rozwoju. Właśnie dlatego zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniu, które otworzy przestrzeń do refleksji, wymiany doświadczeń oraz odkrywania nowoczesnych i skutecznych metod dydaktycznych.
Co zyskasz, biorąc udział w konferencji?
Nauczanie z sensem to coś więcej niż przekazywanie wiedzy – to inspirowanie uczniów do myślenia, odkrywania i działania. To tworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się ważny i zmotywowany do rozwoju. Wspólnie poszukajmy sposobów, aby edukacja była nie tylko skuteczna, ale i pełna pasji!
Dołącz do nas i razem twórzmy edukację, która ma sens!
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny znajdą się pod linkiem: „Nauczanie z sensem. O budowaniu relacji, która inspiruje i wspiera rozwój”
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]