Zapraszamy do udziału w XXVIII Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej zatytułowanej „Diagnozowanie kształcenia w edukacji stacjonarnej i zdalnej”, która odbędzie się w dniach 23 i 24 września 2022 roku w siedzibie Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie przy ul. Podchorążych 2.
Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość wygłoszenia przygotowanego wystąpienia (do czego zachęcamy) inspirowanego tematyką zaproponowaną przez organizatorów lub innego z zakresu diagnostyki edukacyjnej.
Zachęcając do aktywnego udziału w konferencji zapraszamy do zapoznania się z publikacjami zebranymi w konferencyjnym padlecie zawierającym linki do wybranych artykułów i raportów z badań powiązanych z celami i tematyką Konferencji.
Organizatorem XXVIII Konferencji są: Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej, Katedra Badań nad Edukacją Geograficzną Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie im. Komisji Edukacji Narodowej oraz Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie.
Po dwóch latach konferencji w trybie online wreszcie będzie można spotkać się osobiście i wymienić doświadczeniami i refleksjami dotyczącymi diagnostyki edukacyjnej. Zapraszamy do Krakowa! Zachęcamy do zgłoszenia swojego udziału w Konferencji już dziś!
W listopadzie 2025 r. zrealizowano projekt „System INIA w diagnozie dorosłych i dzieci”, poświęcony upowszechnieniu nowoczesnych, obiektywnych metod oceny artykulacji oraz praktycznemu wykorzystaniu analizatora pola akustycznego INIA. Przedsięwzięcie było efektem współpracy Akademii Tarnowskiej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie.