Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli z przyjemnością informuje o zakończeniu naboru/konkursu na partnerów do realizacji projektu „Małopolski System Wspierania Transformacji Cyfrowej Szkół”. Projekt, realizowany w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027”, ma na celu wsparcie cyfrowego rozwoju szkół oraz budowanie kompetencji przyszłości wśród uczniów, nauczycieli i rodziców.
W nawiązaniu do zamieszczonego w dniu 25.10.2024 r. na stronie BIP Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłoszenia w sprawie naboru/konkursu na partnera projektu Małopolski System Wspierania Transformacji Cyfrowej Szkół w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego – CP4(f), Działanie 6.35 Transformacja cyfrowa szkół, Typ projektu A Systemowe wsparcie transformacji cyfrowej szkół, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli informuje, że zostały zakończone procedury związane z rozstrzygnięciem naboru/konkursu na partnera do ww. projektu.
25 listopada 2024 r. odbyło się posiedzenie Komisji Konkursowej, która zatwierdziła wyniki oceny formalnej i dokonała oceny merytorycznej złożonych ofert, analizując je pod kątem kryteriów określonych w Regulaminie naboru/konkursu i zarekomendowała swój wybór dyrektorowi Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. W dniu 3 grudnia 2024 r. dyrektor Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli zatwierdził listę rankingową podmiotów ubiegających się o udział w projekcie. Na jej podstawie wybrano 45 Partnerów, którzy dołączą do realizacji tego przedsięwzięcia. Szczegółowy wykaz wybranych Partnerów zamieszczamy poniżej.
Lista podmiotów wyłonionych do projektu w drodze naboru na partnera z sektora finansów publicznych do realizacji projektu Małopolski System Wpierania Transformacji Cyfrowej Szkół:
Lista podmiotów wyłonionych do projektu w drodze konkursu na partnera spoza sektora finansów publicznych do realizacji projektu Małopolski System Wspierania Transformacji Cyfrowej Szkół:
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]