Z wielką przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w V Sympozjum Dydaktycznym pt. „Sztuczna inteligencja w edukacji – wyzwania i możliwości”, które odbędzie się 13 czerwca 2025 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – w wyjątkowym roku jubileuszu 100-lecia naszej Uczelni.
Wydarzenie organizowane jest we współpracy z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli, które pełni zaszczytną rolę Partnera Sympozjum.
Tegoroczna edycja poświęcona będzie jednemu z najważniejszych wyzwań współczesnej edukacji – wpływowi sztucznej inteligencji (AI) na procesy dydaktyczne oraz rozwój kompetencji przyszłości. Wspólnie poszukamy odpowiedzi na pytanie, jak efektywnie wykorzystać potencjał AI w edukacji, nie zapominając o etycznych dylematach i możliwych zagrożeniach.
Do udziału w Sympozjum zapraszamy kadrę akademicką, nauczycieli oraz wykładowców z całej Małopolski. Chcemy stworzyć przestrzeń do inspirującej wymiany doświadczeń, wspólnej refleksji i kreowania kierunków rozwoju nowoczesnej dydaktyki na wszystkich poziomach edukacji.
Gościem specjalnym Sympozjum będzie prof. Joanna Mytnik z Politechniki Gdańskiej, która podejmie próbę odpowiedzi na ważkie pytania: jak zachować krytyczne myślenie w erze automatyzacji oraz jak przeciwdziałać pogłębiającym się nierównościom w dostępie do nowych technologii.
Szczegółowe informacje o programie, prelegentach oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: 👉 https://dim.uek.krakow.pl/sympozjum-dydaktyczne/
Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9. Wydarzenie zorganizowane wspólnie z małopolskimi uczelniami, instytutami naukowymi i branżowymi centrami umiejętności dla uczniów szkół ponadpodstawowych studentów/doktorantów oraz wszystkich osób dorosłych zainteresowanych rozwojem zawodowym.
Biznes i zarządzanie to przedmiot, który zastąpił w szkołach ponadpodstawowych podstawy przedsiębiorczości. W jego ramach uczniowie rozwijają kluczowe kompetencje przyszłości – współpracę, komunikację, kreatywność oraz innowacyjne podejście do wyzwań gospodarczych i społecznych.