Przedłużający się czas nauki zdalnej sprawia, że większość potrzeb psychicznych dzieci i młodzieży nie jest w pełni zaspakajana. Jakie mogą być skutki izolacji rówieśniczej i jak to wpłynie na rozwój emocjonalny oraz kształtowanie się relacji rówieśniczych?
Z uwagi na olbrzymie zainteresowanie poruszaną tematyką 9 grudnia zapraszamy wszystkich nauczycieli, specjalistów pracujących w szkole na drugą edycję seminarium Niepokojące skutki braku możliwości zaspakajania potrzeb psychicznych u dzieci w czasie izolacji rówieśniczej. Tematem rozmów będą m.in. czynniki zaburzające zaspakajanie potrzeb w czasie izolacji oraz rola nauczyciela w zapobieganiu zaburzeniom psychicznym. Szkolenie poprowadzi Dorota Krzywicka – psycholog, ekspert, autorka wielu publikacji, znana z programów telewizyjnych.
W listopadzie 2025 r. zrealizowano projekt „System INIA w diagnozie dorosłych i dzieci”, poświęcony upowszechnieniu nowoczesnych, obiektywnych metod oceny artykulacji oraz praktycznemu wykorzystaniu analizatora pola akustycznego INIA. Przedsięwzięcie było efektem współpracy Akademii Tarnowskiej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie.