Początek roku szkolnego to dla części nauczycieli czas rozpoczęcia stażu na kolejny stopień awansu zawodowego. Jak przygotować plan rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty, kontraktowego i mianowanego?
Nauczyciel kontraktowy i mianowany rozpoczyna staż z początkiem roku szkolnego, nie później niż w ciągu 14 dni od rozpoczęcia zajęć, składając do dyrektora szkoły, przedszkola, placówki oświatowej wniosek o rozpoczęcie stażu oraz dołączając do niego plan rozwoju zawodowego. Nauczyciel stażysta przedkłada dyrektorowi plan rozwoju zawodowego w terminie 20 dni od rozpoczęcia zajęć w szkole. Chcąc sprostać terminom i dopełnić formalności z tym związanych, zapraszamy nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, przedszkoli i placówek oświatowych rozpoczynających pracę oraz planujących rozpoczęcie stażu na kolejny stopień awansu zawodowego na warsztaty w dniach 3-10 września w godzinach 15.00 – 19.00. Omówione zostaną procedury związane z rozpoczęciem stażu oraz jego przebiegiem, a także wypracowane elementy planu rozwoju zawodowego uwzględniające wymagania niezbędne do uzyskania awansu zawodowego na kolejne stopnie. Nauczyciele stażyści i kontraktowi poznają zasady współpracy z opiekunem stażu. Warsztaty poprowadzi Bogusława Bebak – nasz nauczyciel konsultant z Ośrodka w Oświęcimiu.
Zapraszamy do zapisów w Systemie Rezerwacji Szkoleń:
FORMY PROWADZONE ONLINE
FORMY STACJONARNE – OŚRODEK W OŚWIĘCIMIU
Zapraszamy również do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową na miesiąc wrzesień.
Historia pogranicza nie daje się zamknąć w prostych narracjach. To obszar napięć, przenikania się wpływów, zmiennych granic i tożsamości kształtowanych na styku kultur. Z myślą o nauczycielach, którzy chcą tę złożoność świadomie i rzetelnie przekazywać młodemu pokoleniu, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek w Nowym Sączu, przygotowało III edycję Akademii POGRANICZE 2026. Burzliwe dzieje Śląska, wpisaną […]
Debaty o edukacji często koncentrują się na pojedynczym nurcie – matematyce albo fizyce, metodach lub programach. Tymczasem spotkanie zorganizowane 3 grudnia w MCDN Ośrodku w Nowym Sączu celowo porzuciło tę logikę. Zamiast rozpatrywać nauczanie ścisłe w odseparowanych blokach, uczestnicy otrzymali szeroki, wielowarstwowy obraz, w którym edukacja staje się przestrzenią odkrywania, eksperymentowania i budzenia ciekawości. Konferencja […]