Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Krakowie oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie zapraszają nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych na bezpłatną konferencję realizowaną zdalnie.
Adresaci: nauczyciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Wspólnie z naszymi ekspertami podejmiemy dyskusję na temat wykorzystania mechanizmów z gier komputerowych lub fabularnych w celu zwiększenia zaangażowania uczestników. Grywalizacja z powodzeniem jest wdrażana w biznesie, pomagając znacznie zwiększyć motywację i zaangażowanie pracowników. Ostatnio zyskuje coraz większy rozgłos i uznanie w edukacji, gdyż bardzo dobrze pomaga: w motywowaniu uczniów do różnej aktywności, realizowaniu konkretnych celów w ciekawy i angażujący sposób oraz – co bardzo pożądane w dzisiejszej dobie – zindywidualizowaniu procesu nauczania.
PROGRAM KONFERENCJI
15.00 – 15.05 – Rozpoczęcie Konferencji
15.05 – 15.15 – Jak zmotywować ucznia – grywalizacja i jej potencjał.
dr Marek Makowiec, adiunkt w Katedrze Zachowań Organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, założyciel Laboratorium Grywalizacyjnego
15.15 – 15.30 – Zagrajmy w gry-walizację: czy punkty i odznaki rzeczywiście wspierają proces uczenia się?
Aleksandra Witoszek-Kubicka, pracownik badawczo-dydaktyczny Katedry Zachowań Organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
15.30 – 16.00 – Co łączy Rycerzy Króla Artura i arktyczną stację badawczą, czyli jak wykorzystać gry scenariuszowe w szkoleniach.
Marcin Pałys, doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w Katedrze Informatyki Ekonomicznej, Lead Designer w organizacji Manufaktura Gier Szkoleniowych
16.00 – 16.30 – Gry w edukacji, edukacja w grach.
Andrzej Peć, Dyrektor Muzeum Miejskiego Suchej Beskidzkiej, ekspert i projektant gier edukacyjnych i terapeutycznych
16.30 – 17.15 – Jak stworzyć grę planszową na zajęcia z młodzieżą. Popularne gry planszowe do wykorzystania na lekcjach.
Sławomir Czuba , autor i tłumacz gier planszowych
17.15 – 18.00 – Mistrz Gry czy gry Mistrza – narzędzia diagnozy i gry symulacyjne
Bożena Janowska, trener biznesu, psycholog, facylitator
18.00 – 18.20 – Wspieranie procesów edukacji i szkoleń za pomocą platformy Aribo oraz rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości
Anna Gąsiorowska, współzałożyciel i prezes firmy oraz platformy Aribo
18.20 – 18.50 – Moje doświadczenia z grywalizacją – Przykłady wdrożeń i ich efekty oraz dyskusja dot. szkoleń specjalistycznych z grywalizacji (Anna Chabińska-Węgrecka – nauczyciel praktyk )
18.50 – 19.00 – Podsumowanie i zakończenie konferencji
Kierownik formy: Halina Pulchny – nauczyciel konsultant MCDN Ośrodek w Krakowie
ZASADY REJESTRACJI I PŁATNOŚCI
Organizatorzy:
![]() |
![]() |
![]() |