
Doskonalenie umiejętności prowadzenia lekcji matematyki w sposób wspierający aktywność poznawczą uczniów. Rozwijanie kompetencji w stosowaniu oceniania kształtującego jako narzędzia inspirowania uczniów do myślenia i podejmowania wyzwań.
Adresaci: nauczyciele matematyki szkół podstawowych
Treści programowe:
Warsztaty poświęcone będą projektowaniu lekcje, tak aby cele, kryteria sukcesu i informacje zwrotne wspierały proces uczenia się uczniów. Porozmawiamy o zmianie roli nauczyciela z osoby „tłumaczącej krok po kroku” na osobę uruchamiającą myślenie uczniów, tworzącą lekcje matematyki oparte na odkrywaniu, dialogu, zadaniach otwartych i ocenianiu kształtującym. Dołącz do nas, aby odkryć, jak niewielkie zmiany mogą przynieść wielkie rezultaty w nauczaniu matematyki!
Prowadzący: Halina Pulchny nauczyciel konsultant ds. matematyki, MCDN Ośrodek w Krakowie