Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, włączając się w obchody Jubileuszowego Roku Matematyki zaprasza nauczycieli matematyki wszystkich etapów edukacyjnych oraz innych zainteresowanych nauczycieli do uczestnictwa
w cyklicznej konferencji Nauczycielskie pasje inspiracją dla ucznia, która w tym roku nosi tytuł:
MATEMATYCZNIE ZAKRĘCENI
Motto przewodnie naszej konferencji stanowią słowa
Stanisława Brzozowskiego:
Wy nie wiecie co to jest matematyka! Wy myślicie: liczby, liczby! Nie!
A ona śpiewa, gra jak kryształ.
Cała dusza tonie w dźwięcznym, przejrzystym krysztale.
Nasi wykładowcy przedstawią argumenty, dlaczego warto uczyć oraz uczyć się matematyki. Zaprezentują swoje pomysły i realizowane projekty, dzięki którym udało się zainspirować uczniów do podejmowania różnych działań. Opowiedzą jak pozyskać do matematyki nie tylko młodych ludzi.
W trakcie konferencji prezentowane będą wystawy prac uczniowskich:
Wielościany jednorodne, Matematyczne okulary.
Konferencja odbędzie się 6 listopada 2019 r. (środa)
w godzinach od 14.00 do 18.00, w MCDN ODN w Krakowie ul. Garbarska 1.
Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o udziale i materiały. Udział w konferencji jest bezpłatny. Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą elektronicznego Systemu Rezerwacji Szkoleń.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji
Już po raz czwarty Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Ośrodek w Nowym Sączu zaprasza dyrektorów szkół i zainteresowanych nauczycieli (kandydatów na dyrektorów oraz osoby wspierające dyrektorów w procesie zarządzania szkołą/placówką) do udziału w kolejnym z cyklu spotkaniu pt. „Porozmawiajmy o wartościach”.
Subtelna myśl antyku leżąca u podstaw koncepcji człowieka i jego roli w świecie istotnie wpływa na kształt współczesności. Starożytna retoryka, literatura, filozofia, sztuka, w tym sztuka użytkowa, sport, historia i matematyka to przykłady dziedzictwa kulturowego, bez którego cywilizacyjnie bylibyśmy obecnie w zupełnie innym miejscu. Dlatego warto nieustannie pogłębiać wiedzę uczniów na temat naszych korzeni i […]