Zapraszamy do udziału w XXIX Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej „Diagnostyka edukacyjna oceniania szkolnego i akademickiego”.
Tematyka konferencji realizuje jeden z priorytetowych kierunków polityki oświatowej Państwa na rok szkolny 2023/2024, którym jest m.in. doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. O wadze tego priorytetu może świadczy decyzja o wsparciu Konferencji przez Fundację Empiria i Wiedza, a także decyzja Ministra Edukacji i Nauki o przyznaniu dla wydarzenia dotacji w ramach konkursu Doskonała Nauka II – Wsparcie Konferencji Naukowych.
Podczas konferencji wygłoszonych zostanie ponad 50 wykładów, przewidujemy także 6 warsztatów i panel dyskusyjny. Zachęcamy do uczestnictwa, do zadawania pytań i udziału w dyskusjach. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronach konferencji: https://2023.konferencja-ptde.org/
Konferencja odbędzie się stacjonarnie w dniach 22-24 września w Łodzi, na Wydziale Elektrotechniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.
Partnerem medialnym konferencji jest „Hejnał Oświatowy” – miesięcznik Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Proces budowania jakości pracy szkoły wymaga wykorzystywania wyników egzaminów zewnętrznych do planowania rozwoju edukacyjnego i poprawy efektywności nauczania. To istotna kompetencja i obowiązek każdego dyrektora.
Odwrócenie ról w rodzinie, czyli parentyfikacja to trauma o charakterze utajonym. Zapraszamy na warsztaty dotyczące ukrytej przemocy wobec dzieci czyniącej z nich „niewidzialne dzieci”, czyli takie, które pełnią role dorosłych.