Popularyzujemy wiedzę oraz upamiętniamy ważne wydarzenia i postaci historyczne w nowoczesnej i atrakcyjnej dla uczniów formule – poprzez grę w terenie, współpracę zespołową oraz dreszczyk emocji towarzyszący rywalizacji.
Z okazji 150. rocznicy urodzin Wincentego Witosa, Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Tarnowie wraz z Muzeum Ziemi Tarnowskiej oraz Stowarzyszeniem Oświatowym „Horyzont” zapraszają uczniów i nauczycieli do udziału w II edycji konkursu historycznego poświęconego postaci Wincentego Witosa organizowanego w formie gry terenowej. Konkurs „W poszukiwaniu zaginionego zdjęcia” adresowany jest do uczniów 7-8 klas szkół podstawowych oraz uczniów klas 1-3 szkół ponadpodstawowych.
W tym roku do wiedzy z zakresu życiorysu wybitnego Polaka, dołączyliśmy zadania poświęcone słynnym Dożynkom Reymontowskim. W trakcie gry, która będzie przeprowadzona 10 czerwca br., oprócz możliwości pochwalenia się swoją wiedzą, uczniowie będą mogli również wykazać się nieszablonowym podejściem i pomysłowością.
Na uczestników czeka także wiele innych, dodatkowych atrakcji – m.in. przejażdżka dorożką, zwiedzanie ścieżki edukacyjnej poświęconej naszemu bohaterowi, a także ognisko, będących okazją do nawiązania nowych, ciekawych znajomości z rówieśnikami.
Serdecznie zapraszamy Szkoły do zgłaszania swoich zespołów do udziału w naszej grze!
Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie karty zgłoszenia. Skan karty należy przesłać do 15 maja 2024r. na adres a.stinia@mcdn.edu.pl
Dane osoby do kontaktu
Anita Stinia
Telefon 50256849, 789076748
Serdecznie zapraszamy małopolskie szkoły do udziału w kolejnej edycji badań dotyczącej kondycji psychicznej młodzieży i nauczycieli. Badania realizowane są przez Krakowski Instytut Logoterapii we współpracy z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu „Wokół zdrowia psychicznego” – „Od napięcia do równowagi – strategie radzenia sobie ze stresem w edukacji”. 29 października odbędzie się konferencja online, której celem jest refleksja nad zjawiskiem stresu w szkole.