Doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności tworzenia i dobierania narzędzi oceny dostosowanych do różnych celów dydaktycznych i grup uczniów.
Adresaci: nauczyciele matematyki szkół podstawowych
Treści programowe:
Czy ocenianie w procesie nauczania – uczenia się matematyki może być trafne i jednocześnie motywować uczniów do nauki? Podczas warsztatów zostaną przedstawione sposoby identyfikowania mocnych stron uczniów oraz obszarów do rozwoju. Uczestnicy poznają praktyczne narzędzia oceny, które ułatwiają rzetelną analizę wyników i wspierają planowanie dalszych działań dydaktycznych. Ważnym elementem będzie także przekazywanie informacji zwrotnej w sposób, który sprzyja rozwojowi i motywuje do dalszej nauki. Udział w szkoleniu umożliwi poznanie konkretnych narzędzi do skutecznego monitorowania postępów uczniów w uczeniu się matematyki, co przełoży się na bardziej efektywne i spersonalizowane nauczanie.
Prowadzący: Halina Pulchny – nauczyciel konsultant ds. matematyki, MCDN Ośrodek w Krakowie
ZASADY REJESTRACJI I PŁATNOŚCI