Rozwój osobisty nauczyciela i dyrektora |
Ośrodek w Krakowie |
Nauczyciel w szkole średniej – triki i sposoby na lepsze wejście w środowisko szkolne |
Ośrodek w Oświęcimiu |
Przygotowanie do postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego |
Awans na stopień nauczyciela dyplomowanego |
Jak przygotować się do postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela dyplomowanego (dotychczasowe przepisy) |
Motywujące i sprawiedliwe ocenianie zachowania uczniów – jak unikać pułapek |
Nauczyciel mianowany przed postępowaniem kwalifikacyjnym (nowe przepisy) |
Innowacje i eksperymenty pedagogiczne – od podstaw prawnych do inspiracji |
Ośrodek w Nowym Sączu |
Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego (na starych zasadach) |
Awans zawodowy nauczyciela początkującego |
Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego |
Awans zawodowy nauczyciela początkującego |
Ośrodek w Tarnowie |
Metody zarządzania klasą uwzględniające zróżnicowane potrzeby uczniów |
Edukacja globalna, europejska czy narodowa? Jaka ma być? |
Zebranie z rodzicami kluczem do sukcesu wychowawcy |
Model Informacji Zwrotnej jak podstawowy element oceny osiągnięć edukacyjnych ucznia |