Projekt jest współfinansowany ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego, Poddziałanie 10.1.4 

Bezpłatne szkolenia rad pedagogicznych

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli zaprasza kadrę zarządzającą oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych do skorzystania z bezpłatnych szkoleń rad pedagogicznych, realizowanych w ramach projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna – nowy model nauczania”

Wszystkie szkolenia rad pedagogicznych są BEZPŁATNE, a ich uczestnicy otrzymują zaświadczenia potwierdzające udział w zajęciach.

Szkolenia możemy realizować zarówno w formie stacjonarnej w Państwa szkole, jak również online na platformie MS Teams.
Aby zamówić szkolenie rady pedagogicznej w Państwa szkole prosimy wybrać temat, wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać skan na adres mailowy: projekty@mcdn.edu.pl
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktuje się z Państwem nauczyciel-konsultant lub psycholog prowadzący szkolenie i ustali termin oraz przekaże wszystkie informacje.

Serdecznie zapraszamy.

Tytuły szkoleń rad pedagogicznych Prowadzący
Jak oceniać osiągnięcia edukacyjne uczniów – techniki, metody oraz strategie proponowane w ramach Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej z uwzględnieniem sytuacji pracy stacjonarnej. Mariusz Stinia
WebQuest – o metodzie projektu  z uwzględnieniem pracy stacjonarnej. Mariusz Stinia
Jestem odpowiedzialny za swoje życie kształtowanie dobrych nawyków ucznia propozycje scenariuszy zajęć. Marta Szałach
Smutek czy depresja? – rola nauczyciela w profilaktyce depresji. Marta Szałach
Klimat szkoły a zdrowie psychiczne uczniów i rodziców. Marta Szałach
Odwrócona lekcja w warunkach pracy – szansa na samodzielność ucznia i wykorzystanie narzędzi TiK. Małgorzata Wojnarowska-Grzebień
Padlet naszej klasy – jak wykorzystać wirtualną tablicę w stacjonarnej pracy wychowawczej. Mariola Kozak
Rozmowy nauczycieli z rodzicami uczniów sposoby i techniki ich prowadzenia. Mariola Kozak
Sukces zaczyna się od mówienia – komunikacja interpersonalna w pracy z uczniem i rodzicem ucznia w pracy stacjonarnej. Mariola Kozak
Łagodna dyscyplina jest skuteczna w realu i w pracy online! Mariola Kozak
Chcę czy muszę – zarządzanie sobą w czasie w warunkach pracy i nauki stacjonarnej.
Mariola Kozak
Emocje uczniów i nauczycieli – jak sobie z nimi radzić w pracy wychowawczej. Mariola Kozak
Pracuję w szkole i mam czas na  wszystko. Mariola Kozak
Tworzenie własnego programu uwzględniającego TIK. Małgorzata Wojnarowska-Grzebień
Przygotujmy uczniów do życia, czyli praktycznie o kompetencjach kluczowych. Halina Pulchny
Wykorzystanie TiK w organizacji pracy zespołowej nauczycieli w szkole. Halina Pulchny
Uczniowski projekt edukacyjny z uwzględnieniem warunków pracy zdalnej. Małgorzata Wojnarowska-Grzebień
Proces adaptacji do nowych sytuacji w życiu dziecka (współczesne zagrożenia świata, nauka zdalna, pandemia). Karolina Woś
Zaburzenia odżywiania jak rozmawiać o nich z młodzieżą? Karolina Woś
Jak wspierać siebie i zachować energię do działania  – profilaktyka wypalenia zawodowego. Anna Obrzut
Jak przekazywać dziecku informacje o trudnych sytuacjach wywołanych pandemią, nauką zdalną czy współczesnymi zagrożeniami świata? Karolina Woś
Komunikacja z uczniem i rodzicem – jak poprzez odpowiednią praktykę pokonywać bariery i trudności w relacjach. Anna Obrzut
Dobrostan osobisty i jego wpływ na skuteczność w pracy i życiu. Sztuka dbania o siebie w oparciu o analizę oraz zaspokajanie  potrzeb oraz świadome kreowanie  myśli. Barbara Zelek
Uzależnienie od Internetu jako jedno z  zagrożeń współczesnego świata. Karolina Woś
Wspieranie zdrowia psychicznego uczniów w praktyce szkolnej. Anna Obrzut
Asertywność w pracy nauczyciela – jak rozsądnie stawiać granice. Anna Obrzut
Stres przed egzaminem. Jak wspierać ucznia  w sytuacji stresowej. Diana Dziadosz
Budowanie pozytywnej atmosfery w klasie w perspektywie zmian rozwojowych nastolatków. Elżbieta Głąb
Uczeń z ADHD w Twojej klasie. Nowe spojrzenie na metody i sposoby pracy z uczniem. Barbara Zelek
Jak dbać o siebie w trudnych czasach? Praktyczne wsparcie dla nauczycieli. Diana Dziadosz
Mindfullnes dla nauczyciel. Diana Dziadosz
Rozpoznanie obrazu własnego ja, jako klucz do bramy samorozwoju osobistego. Barbara Zelek
Aspekty prawne edukacji stacjonarnej. Bogusława Bebak
Gamifikacja w edukacji stacjonarnej. Dorota Długosz
Wielozmysłowe nauczanie z wykorzystaniem pracowni STEAM kluczem do optymalnego rozwoju ucznia. Dorota Długosz
Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w czasie nauczania stacjonarnego. Ewa Kantyka
Higiena cyfrowa ucznia i nauczyciela oraz krytyczne spojrzenie na zasoby internetowe wykorzystywane w nauczaniu  stacjonarnym. Grażyna Polak
Innowacyjność, kreatywność i praca zespołowa w procesie nauczania – uczenia się w formie stacjonarnej. Grażyna Polak
Jak zapewnić bezpieczeństwo ucznia  w sieci internetu? Kazimierz Bobko
Model SAMR czyli TIK dla zaawansowanych. Magdalena Bubula
Popularyzacja wiedzy naukowej oraz uczenie myślenia krytycznego na lekcjach w oparciu o świat mediów elektronicznych. Andrzej Janczura
Wróć do relacji. Nauczyciel-uczeń, bariery i zagrożenia w komunikacji. Barbara Zelek
Między ofiarą a katem – znamiona hejtu. Jak rozpoznać zjawisko i pomóc podopiecznym? Barbara Zelek
Czy STEAM to problem? Projektowe modele nauczania do wykorzystania w Laboratoriach Przyszłości w edukacji stacjonarnej. Arkadiusz Nalepka
Fakenews, a szkoła mechanizmy i przeciwdziałanie w edukacji stacjonarnej. Arkadiusz Nalepka
Technologia w STEAM-owej scenografii. Dobór metod, technik oraz narzędzi TIK do realizacji stacjonarnych projektów edukacyjnych. Arkadiusz Nalepka
Design Thinking o twórczym rozwiązywanie problemów w laboratorium STEAMowym. Magdalena Bubula
Tworzenie własnych wideo lekcji z wykorzystaniem filmów edukacyjnych. Magdalena Bubula
Trudne emocje. Jak wspierać siebie i innych, gdy emocje biorą górę. Diana Dziadosz
Jak zostawić za sobą zmartwienia. Praktyczne ćwiczenia dla nauczycieli. Diana Dziadosz
Roboty edukacyjne Laboratoriów Przyszłości wsparciem nauczania hybrydowego w nowoczesnej szkole. Jerzy Marek
Jak budować w uczniach przekonanie o własnym efektywnym działaniu? Rozwijanie poczucia własnej skuteczności ucznia. Elżbieta Głąb
„Giętki umysł”- metody rozwijania myślenia pytajnego i krytycznego w  edukacji stacjonarnej. Anita Stinia
Laboratorium Przyszłości – sprawczość ucznia receptą na sukces edukacyjny. Anita Stinia
Zespół uczniowski autorem własnego procesu edukacyjnego. Dobre przykłady w edukacji stacjonarnej. Anita Stinia
Z uśmiechem na ustach – jak nie dać się krytyce. Anna Obrzut
Techniki ułatwiające planowanie, zapamiętywanie i systematyczną pracę szkolną. Anna Obrzut
Szczęśliwy nauczyciel jak zadbać o własne samopoczucie uciszając głos wewnętrznego krytyka, czyli jak spojrzeć na siebie przychylnym okiem. Elżbieta Głąb
Ja czy my? O uczniu w klasie. Budowanie relacji w klasie poprzez rozwijanie poczucia wspólnoty. Elżbieta Głąb
arrow
Facebook
YouTube