Wychowanie i profilaktyka
Ośrodek w Krakowie
Praktyczny poradnik: uczeń z przejawami zachowań problemowych w środowisku szkolnym
Budowanie pozytywnej samooceny uczniów i rozwijanie ich motywacji wewnętrznej
Wychowanie w oparciu o wartości – część 1: Szacunek do siebie, do innych, do otoczenia
Ośrodek w Oświęcimiu
Profilaktyka zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – przemoc rówieśnicza w ramach programu „Dbam o Siebie” – Reaguj na hejt – ZaJaki.pl” grupa 1
Pomiędzy agresją a wycofaniem – jak budować pozytywne relacje w środowisku szkolnym
Profilaktyka zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – przemoc rówieśnicza w ramach programu „Dbam o Siebie” – Reaguj na hejt – ZaJaki.pl” grupa 2
Uważna szkoła – interwencja na rzecz dziecka krzywdzonego
Chcę żyć…żyć inaczej! Sposoby wspierania uczniów w sytuacjach trudnych
Praktyczne warsztaty „Jak prowadzić TUS? Trzy odsłony skutecznych zajęć”
Praktyczne warsztaty „Jak prowadzić TUS? Trzy odsłony skutecznych zajęć”
Praktyczne warsztaty „Jak prowadzić TUS? Trzy odsłony skutecznych zajęć”
Ośrodek w Tarnowie
Ceremoniał szkolny i precedencja jako nośniki wartości
Wykluczenie rówieśnicze – skąd się bierze i jak mu przeciwdziałać w szkole
Parentyfikacja – utajona przemoc wobec dzieci
KOMPAS EDUKACYJNY – realizacja kierunków polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2025/2026 Przemoc rówieśnicza od kulis – narzędzia i strategie dla nauczyciela
Zastosowanie Uniwersalnego Projektowania w Edukacji /Universal Design for Learning/na lekcjach w klasach o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych
Jak reagować na samookaleczanie wśród uczniów – procedury szkolne dla nauczycieli
arrow
Facebook
YouTube