Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego, Poddziałanie 10.1.4
Bezpłatne szkolenia rad pedagogicznych
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli zaprasza kadrę zarządzającą oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych do skorzystania z bezpłatnych szkoleń rad pedagogicznych, realizowanych w ramach projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna – nowy model nauczania”
Wszystkie szkolenia rad pedagogicznych są BEZPŁATNE, a ich uczestnicy otrzymują zaświadczenia potwierdzające udział w zajęciach.
Szkolenia możemy realizować zarówno w formie stacjonarnej w Państwa szkole, jak również online na platformie MS Teams.
Aby zamówić szkolenie rady pedagogicznej w Państwa szkole prosimy wybrać temat, wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać skan na adres mailowy: projekty@mcdn.edu.pl
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktuje się z Państwem nauczyciel-konsultant lub psycholog prowadzący szkolenie i ustali termin oraz przekaże wszystkie informacje.
Serdecznie zapraszamy.
Tytuły szkoleń rad pedagogicznych | Prowadzący |
Jak oceniać osiągnięcia edukacyjne uczniów – techniki, metody oraz strategie proponowane w ramach Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej z uwzględnieniem sytuacji pracy stacjonarnej. | Mariusz Stinia |
WebQuest – o metodzie projektu z uwzględnieniem pracy stacjonarnej. | Mariusz Stinia |
Jestem odpowiedzialny za swoje życie kształtowanie dobrych nawyków ucznia propozycje scenariuszy zajęć. | Marta Szałach |
Smutek czy depresja? – rola nauczyciela w profilaktyce depresji. | Marta Szałach |
Klimat szkoły a zdrowie psychiczne uczniów i rodziców. | Marta Szałach |
Odwrócona lekcja w warunkach pracy – szansa na samodzielność ucznia i wykorzystanie narzędzi TiK. | Małgorzata Wojnarowska-Grzebień |
Padlet naszej klasy – jak wykorzystać wirtualną tablicę w stacjonarnej pracy wychowawczej. | Mariola Kozak |
Rozmowy nauczycieli z rodzicami uczniów sposoby i techniki ich prowadzenia. | Mariola Kozak |
Sukces zaczyna się od mówienia – komunikacja interpersonalna w pracy z uczniem i rodzicem ucznia w pracy stacjonarnej. | Mariola Kozak |
Łagodna dyscyplina jest skuteczna w realu i w pracy online! | Mariola Kozak |
Chcę czy muszę – zarządzanie sobą w czasie w warunkach pracy i nauki stacjonarnej. |
Mariola Kozak |
Emocje uczniów i nauczycieli – jak sobie z nimi radzić w pracy wychowawczej. | Mariola Kozak |
Pracuję w szkole i mam czas na wszystko. | Mariola Kozak |
Tworzenie własnego programu uwzględniającego TIK. | Małgorzata Wojnarowska-Grzebień |
Przygotujmy uczniów do życia, czyli praktycznie o kompetencjach kluczowych. | Halina Pulchny |
Wykorzystanie TiK w organizacji pracy zespołowej nauczycieli w szkole. | Halina Pulchny |
Uczniowski projekt edukacyjny z uwzględnieniem warunków pracy zdalnej. | Małgorzata Wojnarowska-Grzebień |
Proces adaptacji do nowych sytuacji w życiu dziecka (współczesne zagrożenia świata, nauka zdalna, pandemia). | Karolina Woś |
Zaburzenia odżywiania jak rozmawiać o nich z młodzieżą? | Karolina Woś |
Jak wspierać siebie i zachować energię do działania – profilaktyka wypalenia zawodowego. | Anna Obrzut |
Jak przekazywać dziecku informacje o trudnych sytuacjach wywołanych pandemią, nauką zdalną czy współczesnymi zagrożeniami świata? | Karolina Woś |
Komunikacja z uczniem i rodzicem – jak poprzez odpowiednią praktykę pokonywać bariery i trudności w relacjach. | Anna Obrzut |
Dobrostan osobisty i jego wpływ na skuteczność w pracy i życiu. Sztuka dbania o siebie w oparciu o analizę oraz zaspokajanie potrzeb oraz świadome kreowanie myśli. | Barbara Zelek |
Uzależnienie od Internetu jako jedno z zagrożeń współczesnego świata. | Karolina Woś |
Wspieranie zdrowia psychicznego uczniów w praktyce szkolnej. | Anna Obrzut |
Asertywność w pracy nauczyciela – jak rozsądnie stawiać granice. | Anna Obrzut |
Stres przed egzaminem. Jak wspierać ucznia w sytuacji stresowej. | Diana Dziadosz |
Budowanie pozytywnej atmosfery w klasie w perspektywie zmian rozwojowych nastolatków. | Elżbieta Głąb |
Uczeń z ADHD w Twojej klasie. Nowe spojrzenie na metody i sposoby pracy z uczniem. | Barbara Zelek |
Jak dbać o siebie w trudnych czasach? Praktyczne wsparcie dla nauczycieli. | Diana Dziadosz |
Mindfullnes dla nauczyciel. | Diana Dziadosz |
Rozpoznanie obrazu własnego ja, jako klucz do bramy samorozwoju osobistego. | Barbara Zelek |
Aspekty prawne edukacji stacjonarnej. | Bogusława Bebak |
Gamifikacja w edukacji stacjonarnej. | Dorota Długosz |
Wielozmysłowe nauczanie z wykorzystaniem pracowni STEAM kluczem do optymalnego rozwoju ucznia. | Dorota Długosz |
Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w czasie nauczania stacjonarnego. | Ewa Kantyka |
Higiena cyfrowa ucznia i nauczyciela oraz krytyczne spojrzenie na zasoby internetowe wykorzystywane w nauczaniu stacjonarnym. | Grażyna Polak |
Innowacyjność, kreatywność i praca zespołowa w procesie nauczania – uczenia się w formie stacjonarnej. | Grażyna Polak |
Jak zapewnić bezpieczeństwo ucznia w sieci internetu? | Kazimierz Bobko |
Model SAMR czyli TIK dla zaawansowanych. | Magdalena Bubula |
Popularyzacja wiedzy naukowej oraz uczenie myślenia krytycznego na lekcjach w oparciu o świat mediów elektronicznych. | Andrzej Janczura |
Wróć do relacji. Nauczyciel-uczeń, bariery i zagrożenia w komunikacji. | Barbara Zelek |
Między ofiarą a katem – znamiona hejtu. Jak rozpoznać zjawisko i pomóc podopiecznym? | Barbara Zelek |
Czy STEAM to problem? Projektowe modele nauczania do wykorzystania w Laboratoriach Przyszłości w edukacji stacjonarnej. | Arkadiusz Nalepka |
Fakenews, a szkoła mechanizmy i przeciwdziałanie w edukacji stacjonarnej. | Arkadiusz Nalepka |
Technologia w STEAM-owej scenografii. Dobór metod, technik oraz narzędzi TIK do realizacji stacjonarnych projektów edukacyjnych. | Arkadiusz Nalepka |
Design Thinking o twórczym rozwiązywanie problemów w laboratorium STEAMowym. | Magdalena Bubula |
Tworzenie własnych wideo lekcji z wykorzystaniem filmów edukacyjnych. | Magdalena Bubula |
Trudne emocje. Jak wspierać siebie i innych, gdy emocje biorą górę. | Diana Dziadosz |
Jak zostawić za sobą zmartwienia. Praktyczne ćwiczenia dla nauczycieli. | Diana Dziadosz |
Roboty edukacyjne Laboratoriów Przyszłości wsparciem nauczania hybrydowego w nowoczesnej szkole. | Jerzy Marek |
Jak budować w uczniach przekonanie o własnym efektywnym działaniu? Rozwijanie poczucia własnej skuteczności ucznia. | Elżbieta Głąb |
„Giętki umysł”- metody rozwijania myślenia pytajnego i krytycznego w edukacji stacjonarnej. | Anita Stinia |
Laboratorium Przyszłości – sprawczość ucznia receptą na sukces edukacyjny. | Anita Stinia |
Zespół uczniowski autorem własnego procesu edukacyjnego. Dobre przykłady w edukacji stacjonarnej. | Anita Stinia |
Z uśmiechem na ustach – jak nie dać się krytyce. | Anna Obrzut |
Techniki ułatwiające planowanie, zapamiętywanie i systematyczną pracę szkolną. | Anna Obrzut |
Szczęśliwy nauczyciel jak zadbać o własne samopoczucie uciszając głos wewnętrznego krytyka, czyli jak spojrzeć na siebie przychylnym okiem. | Elżbieta Głąb |
Ja czy my? O uczniu w klasie. Budowanie relacji w klasie poprzez rozwijanie poczucia wspólnoty. | Elżbieta Głąb |